תמונת אילוסטרציה:Haiku Deck

נערך שימוע לגננות מצהרון הילדים באשדוד. גיטרמן: "הן לא יכולות לעבוד בגנים"

הפרשה שמסעירה את אשדוד- "הילד שלי התחנן שקר לו וקיבל צווחה לשתוק" שלב התגובות. בוריס גיטרמן, סגן ראש העיר: "זו לא הפעם הראשונה שמנהלת יול"א (צהרוני יום לימודים ארוך) כשלה בתפקידה-דורש לקיים שימוע לפני פיטורים"

פורסם בתאריך: 13.7.17 10:31

     

הורים לפעוטות בצהרון בעיר אשדוד הבחינו לאחרונה בשינוי בהתנהגות של ילדיהם. לכן הם החליטו להקליט את הנעשה בגן. מה שנחשף בהקלטות לא השאיר מקום לספק: קללות בגן, איומים על הילדים ואווירת פחד כללית-לכתבה המלאה. הבוקר (17.7) הודיע סגן ראש העיר בוריס גיטרמן, כי נערך שימוע לארבע עובדות הגן. "הן לא יכולות לעבוד בגנים. אני מבקש שימוע גם למנהלת יול"א. אני אכנס את הדירקטוריון בעניין" . ההחלטה לגבי המשך עבודתן בגנים צריכה להתקבל בקרוב. אנו נעדכן על כל שינוי, נכון לעכשיו ארבעת עובדות הצהרון מושעות מתפקידן.

סגן ראש העיר, מבקש לא להשאיר "קצוות פתוחים". הורים רבים הביעו את חששם וכתבו למערכת כאן דרום על הפחד לראות את אותן הסייעות בגן אחר.
בוריס גיטרמן, סגן ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, שיגר מכתב למנכ"ל החברה, אורן טואיל בזו הלשון: "לאור ההתנהלות המחפירה שהתגלתה במסגרת הקייטנה של יול"א, אני דורש ממך לקיים שימוע לפני פיטורים עם העובדות המעורבות בתקריות, וביניהן מנהלת יול"א שהייתה אחראית לקיים פיקוח במסגרות האלו. זו לא הפעם הראשונה שהיא כשלה בתפקידה. ברצוני להדגיש בפנייך שוב, אני מאמין כי בנוסף לחוסר מילוי תפקידה אני רואה בניגוד עניינים חמור את היותה אחותה של מנהלת משאבי האנוש בחברה".

פנינו לקבלת תגובת החברה העירונית לתרבות כמו גם למנהלת יול"א, נפרסמה לכשתגיע. 

בוריס גיטרמן: "זו לא הפעם הראשונה שהיא כשלה בתפקידה"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר