תמונות - ויקיפדיה

ח"כ אילן גילאון: "אשדוד בדרך להיות בית שמש"

חבר הכנסת האשדודי מתבטא בחריפות כנגד ראש העיר המכהן: "באשדוד לא צריך את 'חוק המרכולים' -ראש העיר בעצמו מתנדב לעשות את העבודה של משרד הפנים בכפייה הדתית, ולכן יהיה כאן מאבק''

פורסם בתאריך: 8.1.18 12:37

     

"בית שמשיזציה" זו המילה עליה חוזר הח"כ האשדודי, תושב העיר מעל 50 שנה אילן גילאון בראיון הבוקר לכאן דרום: "העיר הולכת ונסגרת, אשדוד חייבת להיות עיר של 'חיה ותן לחיות' לאורך כל הדרך, זה הפתרון הנכון לאשדוד. כנראה שבאשדוד לא צריך את 'חוק המרכולים' כי ראש העיר בעצמו מתנדב לעשות את העבודה של משרד הפנים בכפייה הדתית ולכן כאן יהיה מאבק, תהיה התמודדות לצערנו על דבר שהיה צריך להיות. הדברים ידברו בבחירות הקרובות".

"זו העיר המדהימה בארץ, שהופכת להיות לאט לאט בית שמש. זו כניעה לאורך כל הדרך, זה התחיל גם בתהליכי ההדתה במתנס"ים, הפרדה של נשים וגברים והנה עכשיו נושא השבת -זה חוליה נוספת. לפני לסרי בית יד לבנים, מוסדות עירוניים ובית האומנים היו פועלים בשבת, התכנית הייתה שהיכל התרבות שבנינו אותו יפעל בעיקר בשבת כי זה היום החופשי של האוכלוסייה"

"אני בהחלט אחבור לכל קבוצה שהולכת לחבור בעיר ואתן את כל הסיוע האפשרי לתושבי אשדוד בעניין של בניית חומה בצורה מול הבית שמשיזציה של אשדוד"

ביג פאשן אשדוד, ייסגר?. צילם: אילן אסייג

על הפרסום הבוקר בנוגע לניסוח החוק אמר הח"כ: "באשדוד לא צריך את דרעי יש את לסרי שיותר מהדר ממנו. זה מה שזה מוכיח, מודיעין היא הדוגמה ההפוכה, לא רק מודיעין, ערים נוספות מקדימות את חוק המרכולים ועושות הפוך כדי להגן על עצמם מההחלטה והנה עיריית אשדוד רוצה להעמיק את ההחלטה כדי לעשות אותה יותר חשוכה, יותר שחורה, יותר עמוקה"

מעיריית אשדוד נמסר הבוקר לאחר שאילתות בנושא – "לאור הפניות לבג״ץ בנושא השבת וחוק המרכולים המתגבש, הנחה היועץ המשפטי של העירייה, להיערך לקראת התאמה ויישום מלא של חוק העזר העירוני הקיים באשדוד מאז שנת 1976.

בהתאם לכך, ביקש ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לפעול ברגישות הנדרשת בכדי להחזיר ולשמר את הסטאטוס קוו שהיה קיים בעיר, כדי לשמור על עיר פלורליסטית ומכילה של כל המגזרים החיים בעיר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר