בלה רובין

בלה רובין נבחרה לקדנציה שלישית כיו"ר ועד ההורים העירוני

יש החלטה, בבחירות לתפקיד יו"ר ועד ההורים העירוני נבחרה בלה רובין, מי שכיהנה בשנים האחרונות בתפקיד, אך מודיעה כי זו תהיה הקדנציה האחרונה. "ממשיכה במרץ בעבודה למען ההורים וילדי העיר"

פורסם בתאריך: 22.12.17 14:18

     

ב12.21 נערכו בחירות ל21 חברי ההנהגה, ואמש 21.12 נערכו הבחירות הנוספות לראשות הוועד, בהם נבחרה בלה רובין לקדנציה שלישית. הבוקר מסרה רובין: " תודה. על האמון המוחלט והגורף שקיבלתי לכהן כיו"ר ועד הורים עירוני לקדנציה נוספת ואחרונה (בתי לומדת בכיתה יא).
ממשיכה במרץ בעבודה למען ההורים וילדי העיר".

כזכור, לפני כחודש, יושבת ראש ועד ההורים העירוני – בלה רובין, יו"ר מקיף ח'. המכהנת בין השאר כיו"ר ועדת טיולים ופולין ,יו"ר ועדת חינוך – ויו"ר ועדת חרדים הודיעה על התפטרותה מתפקידה, גם סגנה משה מואלם הודיע על התפטרותו. אלא שחמישה ימים מאז הודיעו השניים על התפטרותם (22.11.17), חזרו בהם השניים. בשבוע שעבר, לראשונה התייחסה רובין למהלכי "הזיג-זג": "אני אישה עם עקרונות, נאמנות ולויאליות לאנשים, וכשאני מרגישה שפוגעים בקרובים אלי שעובדים בהתנדבות מלאה מתוך רצון טוב לעזור ולתת לילדים, בשעות אל שעות ועל חשבון המשפחה שלהם, ופוגעים בהם סתם מתוך רוע צרוף – אני לא אתן לזה יד ואני אל אהיה שותפה לזה". כביקשנו לפרט במה מדובר רובין השיבה: "אנשים שמעוניינים לדעת מוזמנים להתקשר אלי באופן פרטי, אני מבטיחה- חוץ מאוכל אני לא שומרת בבטן כלום".   כמו כן באותו מעמד אמרה רובין : "בשבוע הבא יתקיימו בחירות ליו"ר וועד ההורים- אני אתמודד. כרגע לא ידוע לי על מועמד נוסף.  אם אבחר- זו תהיה ."הקדנציה האחרונה, לכל דבר טוב  או רע יש סיום

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר