כלל העוסקים ביוזמה מבורכת זאת, וביניהן, נשות הפורום הגיאורגי בתמונה משותפת, ב"אסותא"-אשדוד, אתמול, (יום א'). צילום: מתוך דף הפייסבוק

נשות הפורום הגיאורגי הגיעו להפיץ שמחה ואור ב"אסותא"-אשדוד

אתמול, (יום א'), הגיעו נשות הפורום הגיאורגי להאיר באיחולי בריאות את בית-החולים: "אסותא"-אשדוד. כל זאת, במסגרת יוזמה שנתית של נשות הפורום הגיאורגי לשמח ילדים, חולים ונשים

פורסם בתאריך: 18.12.17 16:45

     

אתמול, (יום א'), נר שישי של חנוכה, הגיעו נשות הפורום הגיאורגי בעוד חלקן מלוות בדור ההמשך (בנותיהן הקטנות), להאיר באיחולי בריאות את בית-החולים: "אסותא"-אשדוד. כל זאת, במסגרת יוזמה שנתית של נשות הפורום הגיאורגי לשמח ילדים, חולים ונשים.

מחנכים את דור ההמשך לעשייה ותרומה למען הקהילה. צילום: מתוך דף הפייסבוק

אירמה צור, מנהלת שיווק ופרוייקטים ב"חברה לתיירות באשדוד בע"מ", וכן מנהלת פורום הנשים הגיאורגי: "עמוסי סופגניות, צעצועים, סביבונים והפתעות מילאנו את המחלקות באור ושמחה לרגל חג החנוכה.

פורום הנשים הגיאורגי תרם ונרתם לשמח חולים, ילדים ומאושפזים בבית-חולים באשדוד, תודה גדולה להנהלת בית-החולים על שיתוף-הפעולה, לעדי רז מהיח"צ של בית-החולים, לעדי, ולליקה אדמוני על הליווי, לחברותיי נציגות מהפורום על העשייה המרגשת והביצוע המופתי ולילדות הקטנות שאנו מכשירות דור חדש של פעילות למען הקהילה והחברה.

תודה מיוחדת לנינו נניקשוילי, מרינה מיכאלי, מאיה קרן ולאה אילן על הסיוע ולשאר בנות הפורום הגיאורגי שתרמו מכספן אך, נבצר מהן להגיע. לננה תמיר מ"שופרסל דיל", לבנות דבארס הקטנות. תודה לכל מי שנטל ולקח חלק ביוזמה הכה מבורכת הזאת. היה כל-כך מרגש!. רק בריאות, ניסים, פלאות ואור של ברכות. חג אורים שמח".

צילום: מתוך הדף הפייסבוק

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר