צילום: יסמין אוזן

צפו: עובדי טבע חוסמים את צומת בני ברית/האורגים

גם הבוקר: מחאות, הפגנות וחסימות כבישים מתקיימות ברחבי הארץ. באשדוד נחסמה צומת בני ברית/האורגים על ידי עובדי טבע וזאת על רקע החשש מסגירת המפעל באם לא ימצא מוכר ובתוך כך פיטוריהם הצפויים של 250 עובדים

פורסם בתאריך: 17.12.17 17:56

     

משעות הבוקר המוקדמות מפגינים עובדי ענקית התרופות ברחבי הארץ במחאה על מהלך הפיטורים הגדול של החברה. מאות מעובדי מפעל טבע מדיקל באשדוד החלו לחסום את צומת בני ברית / האורגים – המהווה עורק תנועה מרכזי בעיר. "לא רוצים אבטלה, רוצים עבודה. אנחנו מפעל חיוני, אנחנו מפעל ציוני" קראו המכריזים והחלו בשירת "אנחנו מאמינים".
כך זה נראה:


צילומים: יסמין אוזן

כמו כן, היום (ב') תתקיים השבתה מלאה של מטה החברה בפתח תקווה, מפעל טבע מדיקל באשדוד ומפעל טבע פלנטקס בנתניה. גם העובדים המתבצרים במתקני החברה בירושלים, ימשיכו מחר בשביתה כוללת.

במקביל לכך, כ-250 עובדי טבע בכפר סבא יעצרו היום את כל הפעילות של המפעל למשך ארבע שעות החל מהשעה-12:00 בצהריים. עובדי המפעלים טבע מיגדה בקריית שמונה, אביק בנתניה וטבע-טק TAPI במועצה האזורית רמת חובב, יקיימו אספות הסברה בסמוך לאתרי החברה. כמו כן, צפויות פעולות מחאה נוספות.

בתוך כך וכפי שפורסם מוקדם יותר, היום בבוקר יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, צפויים לקיים פגישה מיוחדת עם העובדים ונציגי כל הוועדים בחברת טבע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר