הזוג פטרוב

הביטו להם בעיניים: אלה האנשים שעלולים לאבד את פרנסתם

סכנת פיטורים מרחפת מעל ראשם של 250 עובדי טבע מדיקל אשדוד, על פי הודעת המנכ"ל באם לא ימצא רוכש המפעל ייסגר "לא יודעים איך להמשיך"

פורסם בתאריך: 17.12.17 10:16

     

תושבי העיר אשדוד התוודעו הבוקר לחששותיהם של 250 עובדי מפעל טבע מדיקל באשדוד.

אך מי האנשים מאחורי המספרים? יש ביניהם זוגות שגם האישה וגם הבעל עובדים יחד במפעל ופרנסת משפחותיהם תלויה בכך לגמרי. כאלה הם למשל יורי וויקטוריה פטרוב. הוא עצמו מועסק בחברה כבר 17 שנים כמפעיל בקו ייצור: "אני לא לבד, גם בת הזוג שלי,ויקטוריה, עובדת במפעל ועכשיו אנחנו נשארים ביחד בבעיה, יש לנו רכב, יש לנו דירה, יש לנו התחייבויות. בן בצבא וילדה בת 15. אני בן 53 והיא בת 50, איך עכשיו נתחיל מחדש? אנחנו לא יודעים איך להמשיך".

סווטלנה אנטונוב אם חד הורית לבן בצבא עובדת ייצור בקו האינפוזיות במפעל שבע שנים: "אנחנו עובדים במשמרות, לפעמים 11 שעות, עבודה פיזית על הרגליים ובניגוד לכה פרסומים – לא, המשכורות שלנו לא גבוהות. יש לי בן חייל ואני לא יודעת מה לעשות. זה כואב ומלחיץ, אני לבד, יש לי גם משכנתא על הראש. נתנו פה הרבה שעות, ויצרנו על הפסקות כי המצב היה קשה ועכשיו אומרים 'נגמר'. אם הממשלה לא תציל את המפעל – הוא ייסגר. לצערי איך שזה נראה כרגע 99 אחוז שסוגרים".

עובדות טבע אשדוד בהפגנה הבוקר. אנטונוב שניה משמאל. צילום: דור גפני

יסמין אוזן

יסמין אוזן עובדת באבטחת איכות בטבע מדיקל זה חמש שנים: "אני מאוד חוששת, בעיקר לעובדים הוותיקים שעובדים פה 30 שנה ומפרנסים משפחות. אני בחורה צעירה, לי יהיה קל יותר למצוא עבודה, אבל מה איתם? זה החיים שלהם. אני נלחמת גם בשבילי ובעיקר בשבילם. מה הם יעשו? לאן הם ילכו?".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר