בואו לקייטנה. צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

ראש עיריית אשדוד "חתך" את תעריפי קייטנות הקיץ בכ-45%

לאחר שמחירי הקייטנות עוררו סערה, החליט ראש העירייה על עדכון התעריפים והוזיל אותם באופן משמעותי. משפחות רווחה אף יקבלו סבסוד נוסף

פורסם בתאריך: 27.5.24 16:52

     

ראש עיריית אשדוד הודיע כעת על עדכון תעריפי הקייטנות והוזלתן באופן משמעותי.

הצעד הזה מגיע לאחר שהחברה העירונית באשדוד פרסמה את מחירי הקייטנות ועוררה סערה בשל מחירן שעמד על 900 ש"ח בכל מחזור ועד 1,800 ש"ח בשני המחזורים.

לסרי שמע את הביקורת והורה על עצירת הפרסום והרישום לקייטנות וכעת כאמור הוא הודיע על תעריפים חדשים וזולים בכ-45%. כך למשל, מחזור אחד שכולל בוקר וצהריים יעלה רק 500 ש"ח.

"אני שמח לבשר לתושבי אשדוד בכלל וההורים הצעירים בפרט, כי תעריף הקייטנות לקיץ הקרוב עודכן בהנחייתי ויועמד על 500 ש"ח לילד למסגרת בוקר + צהרון עד השעה 16.00", מסר לסרי, "אני יודע שהנטל על המשפחות הצעירות הוא קשה ביותר, במיוחד בשנה הנוכחית בה הם נאלצים להתמודד עם מצב החירום והשלכותיו על התא המשפחתי והכלכלי".

ד"ר יחיאל לסרי

ד"ר יחיאל לסרי

לסרי הסביר שמכיוון שמשרד החינוך העמיד את התעריף לערים בדרגת סוציו אקונומי 5 ומעלה על 300 ש"ח לבוקר, אז העירייה הפחיתה את תעריף הצהרונים, "הוא יעמוד על 200 ש"ח בלבד. כך שילד שישתתף ביום מלא ישלם בסך הכל 500 ש"ח בלבד. עלות זו תהיה זהה לשני מחזורי הקייטנה".

בנוסף, ישנו סבסוד נוסף ומשמעותי לילדי משפחות הרווחה והם ישלמו רק 100 ש"ח למסגרת הבוקר ו-100 ש"ח לצהרון ובסך הכל 200 ש"ח למחזור.

"אני סבור כי בכך אנו מספקים לכלל ילדי אשדוד אפשרות להשתתף בקייטנה איכותית בעלות אטרקטיבית ביותר ומאפשרים להורים להמשיך בעיסוקיהם ללא הפרעה", מסר לסרי.

פתיחת הרישום לקייטנות יתקיים ביום רביעי ה29/5.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר