עו"ד הלן גלבר
עו"ד הלן גלבר

"דורשת הפחתת מחירי הקייטנות": הלן גלבר בשאילתה דחופה לרה"ע לסרי

"הצהרון באשדוד עולה 600 ש"ח, פי שלושה ממחיר הצהרון באשקלון העומד על 200 ש"ח בלבד", כתבה הלן גלבר בשאילתה דחופה לרה"ע לסרי, ודורשת ממנו להסברים על הצעדים המתוכננים להוזלת המחיר לנגיש יותר עבור ההורים

פורסם בתאריך: 24.5.24 09:50

     

על רקע פרסום מחירי הקייטנות בעיר אשדוד, דורשת יו"ר האופוזיציה הלן גלבר מראש העיר יחיאל לסרי הסבר מפורט על המחיר הגבוה, ודורשת ממנו להוריד את המחירים.

 

בשאילתה דחופה ששלחה לראש העיר, המחייבת אותו להשיב במהירות עוד לפני ישיבת המועצה, הציגה גלבר תוצאות בדיקה שערכה, ממנה עולה כי בעוד שבאשקלון מחיר הקייטנה והצהרון עומד על 500 ש"ח עד השעה 16:30 ובגן יבנה 600 ש"ח, באשדוד המחיר מגיע ל-900 ש"ח עד השעה 16:00 בלבד. למעשה, הצהרון באשדוד עולה 600 ש"ח, פי שלושה ממחיר הצהרון באשקלון העומד על 200 ש"ח בלבד.

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

הלן גלבר. צילום: אלעד מלכה

"אבקש לקבל הסבר מפורט לגבי הסיבות לפערי המחירים הגבוהים באשדוד, ואילו צעדים מתוכננים להורדת המחירים כדי להקל על תושבי העיר ולסייע למשפחות לשלב את ילדיהם במסגרת קייטנות הקיץ במחיר סביר ונגיש", כתבה גלבר ללסרי, ואף הציעה לקשר את לסרי לשיחה משותפת עם ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם שיסביר לו כיצד השיג מחיר נמוך פי שלושה לצהרונים בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר