רגע הירי באסף ברדה
רגע הירי באסף ברדה

שולף ויורה באסף מטווח אפס: צפו בתיעוד הירי ליד אולמי טרויה

בחניית גן האירועים כשהוא רעול פנים, מגיע היורה ומאחורי גבו של הקורבן יורה בו מספר כדורים, כך חושף התיעוד. במהלך היום הובאו חמישה עצורים לבית המשפט, מעצרם של כולם הוארך למרות שחלקם עדיין מאושפזים בבית החולים. שלושה מהם הגיעו חבולים לטענתם בשל מעצר אלים מצד השוטרים, לאחד מהם אף נשברו השיניים

פורסם בתאריך: 16.4.24 21:23

     

בלילה האחרון התרחש ירי ופציעה של אדם בחנייה של אולמי טרויה. שוטרים הוזעקו למקום ואחד מהם נורה ונפצע קשה.

בתיעוד שמתפרסם כאן ניתן לראות את הירי בחניית האולם:

כפי שניתן לראות, היורה שהוא רעול פנים, מגיח מאחורי הקורבן, אסף ברדה, יורה בו מספר יריות בפלג הגוף התחתון, פוצע אותו ונמלט מהמקום על טרקטורון.

תוך זמן קצר הגיעו למקום שוטרים וזיהו בידיו של עדן אקדח וקראו לעברו. אלא שבשלב הזה על פי החשד, עדן ירה באחד השוטרים ופצע אותו קשה, כאשר גם עדן עצמו נורה על ידי השוטרים ונפצע.

היום התקיימו דיונים בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים גם בירי לעבר השוטר וגם בירי לעבר ברדה.

מאחר ומצבו הרפואי של עדן לא אפשר אפילו שיחה עם הפרקליטה שלו, הוחלט להאריך את מעצרו בהסכמה עד ליום חמישי.

זירת האירוע בטרויה. צילום: דוברות המשטרה

זירת האירוע בטרויה. צילום: דוברות המשטרה

מי שאף הוארך מעצרו הוא ברדה בעצמו. סנגורו נס בן נתן, תהה בדיון הכיצד מאריכים מעצר למי שהוא קורבן העבירה בכלל. גם השופט רפאל ימיני כתב על כך בהחלטתו כי ברדה הוא "נפגע עבירה ולא שייך למה שקרה לאחר מכן", אך יחד עם זאת הוסיף כי לפי החומרים שהמשטרה הציגה לו הוא קשור לפעילות עבריינית לפני האירוע ולאחריו. לאור זאת הוארך מעצרו בשלושה ימים.

עו"ד נס בן נתן

עו"ד נס בן נתן

מי שגם כן נעצר הוא שלומי גבאי מטבריה במקור, הוא נעצר הבוקר בדירה בניצן יחד עם ליאור מסיקה מאשדוד ובני מוצ'ה מאשדוד. השלושה חשודים כי הם אלה שירו לעבר ברדה. בנוסף, הם חשודים באחזקת אמל"ח שנמצא בסביבת הבית בניצן. מעצרם הוארך בשישה ימים.

יחד עם זאת, השלושה הגיעו חבולים לבית המשפט וטענו כי השוטרים הרבים שהגיעו לעצור אותם התנהגו באלימות רבה והיכו אותם נמרצות. הסנגורים שלהם טענו כי זאת לא הפעם הראשונה שהלקוחות שלהם חוזרים חבולים לאחר מעצר על ידי אנשי ימ"ר לכיש.

עו"ד אייל ז'ק

עו"ד אייל ז'ק

"יש סיבה שכל מעצר של היחידה החוקרת הזאת מגיעים חבולים באופן אגרסיבי ועם חבלות קשות? קיבלתי את המשיב חבול ותמיד גם נדרש לטיפול בבית חולים", אמרה עו"ד תום הלפרין שייצגה את מסיקה.

הסנגורית עו"ד עינב יתח אמרה כי הלקוח שלה, גבאי "הוא לדבריו הוכה ונחבל וגם רואים על גופו חבלות קשות, לרבות כך שנשברו לו השיניים".

נציג המשטרה בדיון עו"ד אייל ז'ק אמר כי בדו"ח המעצר נכתב כי הייתה התנגדות למעצר וכי השוטרים נאלצו בשכך להפעיל כוח. כמו כן הוא אמר כי התלונות בנושא כבר הועברו למחלקה לחקירות שוטרים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר