אילן בן עדי (צילום: פבל) ונתי מור יוסף. שימוש לפי סעיף 27א'
אילן בן עדי (צילום: פבל). נתי מור יוסף. שימוש לפי סעיף 27א'

"עזות מצח לשמה": מנכ"ל עיריית אשדוד נגד עוזר שר הבריאות

במכתב ששלח לנציב שירות המדינה טען אילן בן עדי כי עוזרו של שר הבריאות טען בישיבה בכנסת כי אין להתייחס לנציגי עיריית אשדוד "כי הרי במילא עוד חודשיים אנחנו מחליפים אותם". מור יוסף מסר בתגובה: "מוטב היה עם מנכ"ל העירייה היה משקיע את זמנו במציאת פתרונות הולמים לתושבי עירו"

פורסם בתאריך: 22.1.24 20:11

     

מנכ"ל עיריית אשדוד אילן בן עדי שלח מכתב לנציב שירות המדינה ובו התלונן נגד נתי מור יוסף, עוזרו של שר הבריאות ותושב אשדוד.

לטענתו, מור יוסף "השתלח" בעובדים של עיריית אשדוד בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר בכנסת.

כזכור, בשבוע שעבר התקיימה במשכן הכנסת ישיבה של הוועדה המיוחדת לצמצום פערים בפריפריה, בעקבות זימון שהוציא יו"ר הוועדה ח"כ אברהם בצלאל, לדיון בנושא מתן מענה לילדי העיר אשדוד נוכח מלחמת חרבות ברזל.

הוועדה לצמצום פערים חברתיים

ישיבת הוועדה לצמצום פערים חברתיים בשבוע שעבר

לדברי בן עדי, במסגרת דיון זה, לקראת סיומו, "הופיע בחדר הוועדה מר נתי מור יוסף, אשר הינו עוזרו, במשרת אמון, של שר הבריאות, מר אריאל בוסו. בסיום דיוני הוועדה, פנה מר מור יוסף ליו"ר הוועדה מר בצלאל, ואמר לו: 'מה אתה בכלל סופר אותם (הכוונה לנציגי עיריית אשדוד המקצועיים), הרי במילא עוד חודשיים אנחנו מחליפים אותם, ואחרי הבחירות יהיה שלטון אחר בעיר אשדוד'. מדובר בעזות מצח לשמה, של עובד במשרת אמון, אשר לקח לעצמו חירות להשתלח בעובדים מקצועיים של עיריית אשדוד ובראש העיר המכהן, במסגרת שהוא תופס, כמסגרת מפלגתית, תוך שהוא מבצע לכאורה עבירות על הוראות חוק שירות המדינה (משמעת), והתנהגות שאינה הולמת עובד ציבור. יש לציין שיו"ר הועדה לא הגיב על הדברים".

בן עדי ציין במכתבו כי "להתנהגות זו היו עדים, עובדי עיריית אשדוד, אשר השתתפו בדיון, ובראשם ראש מינהל החינוך בעיר אשדוד, מר אריה מימון, אשר יענו בחפץ לב לבקשתך לתת גרסה מסודרת על האמור לעיל".

בן עדי סיים את מכתבו בכך שהוא כותב כי מדובר בתלונה רשמית כנגד מור יוסף, על פי חוק שירות המדינה והוא דורש מנציב שירות המדינה להתייח סלתלונה ולמסור לו בתגובה מה כיצד טופל הדבר.

עיריית אשדוד מגישה בזאת תלונה רשמית , כנגדו של מר מור יוסף, על פי חוק שירות המדינה (משמעת), ונציבות שירות המדינה נדרשת להתייחס לתלונה זאת ולהודיענו בחוזר על האמצעים שבכוונתה לנקוט בעניינו של מר מור יוסף.

מור יוסף מצידו מסר כי "כמו הורים אשדודים נוספים לילדים מיוחדים וכהורה לילד מיוחד, לקחתי חלק בסוף הדיון החשוב בוועדה המיוחדת לצמצום פערים בפריפריה, והבאתי את קולו של בני היקר שמאז פרוץ המלחמה יושב בבית (בכפוף לחרדות של בכירי עיריית אשדוד) ללא מסגרת ראויה".

עוד הוסיף מור יוסף: "מוטב היה עם מנכ"ל העירייה היה משקיע את זמנו במציאת פתרונות הולמים לתושבי עירו, במקום לנקוט בדורסנות כלפי עובדי עירייה, ועכשיו ללא בושה גם נגד הורים לילדים מיוחדים תושבי העיר אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר