מחאת הורים לחזרה לשגרה
מחאת הורים לחזרה לשגרה

רוב ההורים באשדוד תומכים בחזרה מלאה ללימודים, אך העירייה מתעקשת שלא

סקר שעיריית אשדוד ביצעה גילה כי רוב ההורים תומכים בחזרה לשגרה מלאה וזאת בניגוד למדיניותו של ראש העירייה. למרות זאת, מתווה הקפסולות יימשך. "הבטחון של הילדים הינו בעדיפות עליונה", אומרים בעירייה

פורסם בתאריך: 11.1.24 15:39

     

עיריית אשדוד ביצעה סקר בקרב 5,000 הורים מכל הגילאים ובדקה אם ההורים תומכים בחזרה מלאה ללימודים או להמשיך במדיניות הקפסולות, כפי שמוביל ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי.

מהסקר עולה כי ההורים די חלוקים בדעתם עם יתרון קל לאחד הצדדים: 52% מההורים אמרו כי הם בעד חזרה מלאה ללימוד ו-48%  התנגדו לחזרה מלאה ללימודים.

לצד זאת, מוסיפים בעירייה כי 80% מתוך ההורים המתנגדים לחזרה מלאה, ציינו כי לא ישלחו את ילדיהם למוסד חינוכי שיפעל באופן מלא, אך עם מיגון חלקי. כך שבמצב כזה כמחצית מהתלמידים לא יקבלו כל למידה. גם לא בזום.

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי

למרות זאת, בעירייה עומדים על כך שמתווה הקפסולות ימשיך בינתיים, "הבטחון של הילדים הינו בעדיפות עליונה, ולאור האיום הרקטי הקיים, פתרון הלמידה בקפסולות שנותן מענה ברמה סבירה למרבית התלמידים במרבית הימים, בנוסף לפרוייקט 'לומדים בטוח' עם 100 ממ"דים שהוחל בהצבתם במוסדות החינוך, והתמיכה החד משמעית של הנהגת ההורים העירונית – מובילים אותנו להחלטה להמשיך באופן הלמידה הנוכחי בקפסולות, כפתרון המאזן באופן מיטבי בין בטחון הילדים והלמידה שלהם, ובין התחשבות מירבית ברמת החוסן הלאומי שמאפשר להורים לצאת לעבודה ולתרום למשק כלכלי חזק ומתפקד.

"יש לציין, שגם הנוכחות של התלמידים מאוד גבוהה וממשיכים למצוא כל העת פתרונות על מנת להגדיל את כמות הימים לכלל התלמידים ולתת מענה נוסף לילדים של משפחות עם מצוקה יוצאת דופן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר