ברק סרי. צילום: מטה ברק סרי
ברק סרי. צילום: מטה ברק סרי

"שחרר את אשדוד": ברק סרי דורש מראש העיר להחזיר את העיר לשגרה

המועמד לראשות העיר ברק סרי תוקף את ראש העיר יחיאל לסרי על ההססנות בהחלטתו להחזיר את העיר אשדוד לשגרה. סרי: "החזר את הלימודים לפעילות מלאה, החזר את התלמידים לכיתות, פתח את השוק העירוני ביום רביעי. פתח את הקאנטרי"

פורסם בתאריך: 8.1.24 14:42

     

למרות שראש עיריית אשדוד הודיע אתמול כי הוא שוקל להחזיר את הלימודים באשדוד באופן מלא, הלחץ על קבלת החלטה מצידו גובר. המועמד לראשות העיר ברק סרי קרא ללסרי בעמוד הפייסבוק שלו להחזיר את העיר לשגרה.

 

״יחיאל לסרי, תקרא ותפנים: משרד החינוך הודיע אתמול כי יחזיר ללימודים את תלמידי שדרות ויישובי המועצה האזורית שער הנגב, ב-4 בפברואר. כן, מה ששמעת, שדרות ויישובי המועצה שספגו הכי הרבה ממפלצות החמאס, יחזרו בקרוב לשגרה. באשקלון כבר חזרו לשגרה", כתב סרי.

בניין עיריית אשדוד. צילום: פבל

בפוסט שלו בפייסבוק כתב סרי כי ערים אחרות, דוגמת אשקלון ונתיבות, חזרו לשגרה מלאה, בעוד באשדוד לסרי מתעקש להשאיר את העיר שוממת. "עוד דוגמא למצב המטורף באשדוד? אמש נערך משחק כדורגל באיצטדיון בלומפילד ביפו, מכבי ת״א נגד הפועל חדרה, 20 אלף איש הגיעו. באיצטדיון הי״א באשדוד שממה. עוד דוגמא? להילולת הבבא סאלי בנתיבות, אישרו הגעה 15 אלף חוגגים. ואילו השוק העירוני באשדוד סגור מתחילת המלחמה".

"מספיק, החזר את הלימודים לפעילות מלאה, החזר את התלמידים לכיתות, אשר לאוהדים לחזור למגרש הכדורגל, פתח את השוק העירוני ביום רביעי. פתח את הקאנטרי, את האומגה בפארק, את המחלף החדש. לסרי די, מספיק, שחרר את אשדוד!״.

לפוסט המלא, לחצו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר