תלמידי ביה"ס עלומים עם מארזים מתוקים לחיילים המאושפזים באסותא אשדוד. צילום: ביה"ס עלומים
תלמידי ביה"ס עלומים עם מארזים מתוקים לחיילים המאושפזים באסותא אשדוד. צילום: ביה"ס עלומים

היוזמה המרגשת של ביה"ס עלומים עבור חיילים המאושפזים באסותא אשדוד

תלמידים עם צרכים מיוחדים מבית הספר עלומים באשדוד, יצרו חנוכיות בעצמם וארזו מארזים מתוקים עבור חיילי צה"ל המאושפזים בבית החולים אסותא באשדוד. את היוזמה הוביל הצוות החינוכי בבית הספר, שיחד עם התלמידים יצאו לחלק את המארזים בבית החולים והצליחו לרגש את החיילים עד מאוד. מנהלת בית הספר: "הפעילות הזאת היא החיבור שלהם לחזית ודרך לתרום מעצמם למען המערכה והקהילה"

פורסם בתאריך: 7.12.23 11:29

     

הצוות החינוכי והתלמידים של בית ספר עלומים מאשדוד – ביה"ס לילדים בעלי צרכים מיוחדים, הכינו מארזים מתוקים, חטיפים וחנוכיות מקרמיקה שיצרו בעצמם, ללוחמים המאושפזים בבית חולים אסותא בעיר. את היוזמה הובילו רכזות בית הספר הילה לייבוביץ ודניאלה צבאן.

 

ליבוביץ וצבאן גייסו את כל הצוות החינוכי, מורות ותלמידים ליצור 'חנוכיות' לכבוד החג, כמחווה ללוחמים הפצועים בביה"ח וגם ולאלה השומרים עלינו בחזית ובעורף. בנוסף ליצירת החנוכיות, אספו בבית הספר מתוקים וחטיפים למארזי חג מפנקים, שחולקו לחיילים המאושפזים, שהתרגשו מהמחווה עד מאוד.

הצוות החנוכי של ביה"ס עלומים באסותא אשדוד. צילום" ביה"ס עלומים

הצוות החנוכי של ביה"ס עלומים באסותא אשדוד. צילום" ביה"ס עלומים"מעבר ליוזמה המרגשת עבור החיילים, הפעילות הנוכחית היא עוד דרך מצוינת בה תלמידי בית הספר מקבלים מיומנויות וכישורי חיים והפעילות הזאת היא החיבור שלהם לחזית ודרך לתרום מעצמם למען המערכה והקהילה". סיפרה ספיר קקון, מנהלת בית הספר. "במסגרת ביקורינו את החיילים שנפצעו במלחמה, חייבת לציין כי יצאנו מחוזקים אף יותר מהם לאור החיוכים והחוסן ממיטת חוליים", סיכמה והודתה לכל מי שסייע לפרויקט הזה להצליח:

"תודה לבית חולים אסותא אשדוד שנכון היה לפתוח שעריו לתרומתנו הקטנה. לאמיר משה, סגן מפקד ר"מ 2. תודה לשחר מוגרבי-מנהל תפעול ר"מ 2 ביה"ח אסותא אשדוד ולחיילים העמלים יום יום בחיבוק המשפחות והלוחמים הפצועים. תודה לצוות המיוחד ובעיקר להילה לייבוביץ, דניאלה צבאן, תחייה שפרעם, פאני אלקובי, סיון אוחיון, אתי וקנין, רחלי מזרחי ותרצה אפריאט. תודה מיוחדת ליהלומים של ״עלומים״ – תלמידי בית הספר על הכנת המארזים והחנוכיות שהגיעו לחיילים".

התרומה של ביה"ס עלומים לחיילים באסותא אשדוד. צילום: ביה"ס עלומים

התרומה של ביה"ס עלומים לחיילים באסותא אשדוד. צילום: ביה"ס עלומים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר