אירוע חנוכה מקוון לתלמידי אשדוד. צילום: מינהל חינוך
אירוע חנוכה מקוון לתלמידי אשדוד. צילום: מינהל חינוך

יוזמה חגיגית: טקס חנוכה הועבר בשידור חי עבור תלמידי היסודי באשדוד

שידור חי של טקס חנוכה הועבר עבור אלפי תלמידי בתי ספר יסודי באשדוד. את השידור הובילו מינהל חינוך ומרכז כנפי רוח, שפועלים לאחד את התלמידים גם בימים שצריך ללמוד מהבית. מנהלות בתי הספר שהשתתפו בשידור הודו על היוזמה המבורכת: "שימחתם אותנו מאוד. שיתקבלו התפילות לאחדות, לשלום, להצלחת החיילים ושישובו כל חטופים במהרה"

פורסם בתאריך: 7.12.23 10:16

     

מעל 8,000 תלמידים מבתי ספר יסודיים באשדוד השתתפו בטקס חנוכה בזום, שהוביל מינהל החינוך באשדוד בשיתוף מרכז 'כנפי רוח'. האירוע הועבר היישר מאולפן השידור החי בחדר המועצה בעירייה והיה מלווה בשירים ומזמורים לכבוד חנוכה, בהדלקת נקות ובתוכן לימודי חינוכי.

 

 

היוזמה של מינהל החינוך ומרכז כנפי כוח החלה עוד בימי הקורונה, וממשיכה עד היום לכלל התלמידים שנאלצים ללמוד מהבית או בקפסולות, במטרה להביא לתחושת אחדות וכי יחד ננצח.

שידור חי מחדר המועצה עבור תלמידי אשדוד

שידור חי מחדר המועצה עבור תלמידי אשדוד. צילום: מינהל חינוך

"אני רוצה להודות לבתי הספר אשכול, יהלום ואורות על שיתוף הפעולה והופעות התלמידים", אמרה מיטל אליאס מנהלת תוכניות חינוכיות. "תודה רבה למנהל החינוך, למחלקה לתוכניות חינוכיות ולמרכז כנפי רוח הגב' שולי בן מנחם וצוותה, על השותפות לאורך שנים וחשיבה מחוץ לקופסא על מנת להביא לתלמידים תכנים לקראת החגים. תודה גדולה ומיוחדת גם למיקי אדרי הצלם ומקים האולפן ולדביר כהן הנגן".

האירוע המקוון הביא לתגובות נרגשות רבות של כל צוותי החינוך שהשתתפו בו. רויטל חדוק, מנהלת בית הספר יהלום בירכה על קיום השידור ואמרה "היה מקסים, משמח, מאיר ומאחד לבבות". אסתר עמר, מנהלת בית הספר הרואה, הוסיפה גם היא, "ישר כח למינהל החינוך, למרטין, לשולי, מיטל ושותפי העשייה המבורכת. שימחתם אותנו מאוד. שיתקבלו התפילות לאחדות, לשלום, להצלחת החיילים ושישובו כל חטופים במהרה".

אירוע חנוכה מקוון לילדי אשדוד

אירוע חנוכה מקוון לילדי אשדוד. צילום: מינהל חינוך


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר