המיזם של מקיף א' באשדוד עבור בוגרי בית הספר הלוחמים בעזה
המיזם של מקיף א' באשדוד עבור בוגרי בית הספר הלוחמים בעזה

"מרגש עד דמעות": המיזם של בית הספר באשדוד לבוגריו שלוחמים בעזה

תלמידי שכבת יא' בביה"ס מקיף א' באשדוד, יחד עם הצוות החינוכי, יזמו והובילו מבצע מיוחד עבור בוגרי בית הספר וסגל המורים שלוחמים בעזה. במסגרת המיזם, הם אספו כסף, רכשו מחממי צוואר וספרי תהילים, ושלחו אליהם בצירוף מכתב אישי מכל תלמיד. מנהלת בית הספר: גאה בצוות החינוכי של בית הספר ובתלמידינו המדהימים שמצליחים שוב ושוב למצוא את הדרך להיות משמעותיים גם מהעורף, עבור הלוחמים בחזית"

פורסם בתאריך: 5.12.23 20:42

     

כ-140 תלמידים משכבת יא' במקיף עירוני א' אשדוד, יחד עם הצוות החינוכי של בית הספר, הוציאו לפועל יוזמה מרגשת. הם אספו כסף מכלל קהילת בית הספר, רכשו מחממי צוואר וספרי תהילים עליהם הוטבע סמל בית הספר ומשפטים מברכת הכהנים, ארזו אותם לחבילות מעוצבות ושלחו לבוגרים ולצוות בית הספר הלוחמים בעזה. אל כל מארז הם צירפו מכתב אישי מכל תלמיד.

 

את המיזם הם הצליחו להוביל בזכות רכזת השכבה רונית ויטנשטיין, והמחנכות רווית אלגמיל, קרן בנזינו, טניה וינוקור, רותי סויסה, לנה פרידמן, טניה קריבושייב, וכן יועצת בית הספר נורית בן דוד. הן יצרו קשר עם הבוגרים המשרתים ביחידות הלוחמות בעזה ועם המורים שגויסו למילואים, וסיפקו לכל אחד מהם מספר חבילות שהספיקו לחלוקה לכל הלוחמים במחלקה. בחלק מהמקרים המארזים נמסרו להורי הבוגרים ונשלחו על ידם אל ילדיהם הלוחמים.

המיזם של מקיף א' באשדוד עבור בוגרי בית הספר הלוחמים בעזה

מפגש של  מורות מקיף א' באשדוד עם בוגרי בית הספר במיל'

"בימים אלה אנו זוכים לראות במלוא הדרו את דור הצעירים אשר כונה 'דור המסכים והטיקטוק', דור שנלחם על הבית בגבורה ואומץ בלתי נתפסים. זה הדור שיוביל אותנו לשלב הבא, זה הדור שינצח את המלחמה ויחד כולנו כחברה חזקה נתרומם מהאסון הנורא", אמרה מנהל בית הספר הדס בן שושן, שהעידה על מפגשים מרגשים עד דמעות של המורים עם הלוחמים.

"אני גאה מאוד בצוות החינוכי של בית הספר ובתלמידינו המדהימים שמצליחים שוב ושוב למצוא את הדרך להיות משמעותיים גם מהעורף עבור הלוחמים בחזית. כל עם ישראל מתייצבים אחרי צה"ל, כאיש אחד בלב אחד, ובכללם משפחת מקיף א' אשר מתפללים לשלום חיילי ומורי מקיף א' ולכל חיילי צבא הגנה לישראל".

המיזם של מקיף א' באשדוד עבור בוגרי בית הספר הלוחמים בעזה

מארז וברכה אישית לכל חייל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר