בא בשבילי מווגאס, שני החברים ביום החתונה של מוטי

"חלק ממני, חלק מהלב שלי, ירד יחד עם יניר לקבר"

תאונת העבודה הקטלנית במפעל לוגיסטיקה באשדוד גבתה את חייו של יניר מלול (35). חברו טוב, הצלם מוטי קדוש מספר על האיש שהיה: "מוקד השמחה, אם היה עומס בעבודה- הוא היה מעודד את כולם. מרים את האווירה, אומר שהכל טוב"

פורסם בתאריך: 8.11.17 08:56

     

יניר מלול, תושב אשדוד בן 35, נהרג ביום שני בתאונת עבודה במפעל לוגיסטיקה ברחוב המדע בעיר. מלול, שעסק בסידור סחורה במפעל באמצעות מלגזה, נפגע בראשו מעמוד במהלך נסיעה לאחור. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למפעל קבע את מותו. המשטרה ומשרד העבודה חוקרים את נסיבות התאונה. אתמול, יום שלישי התקיימה הלוויתו בבית העלמין בעיר.

מלול היה הבכור מבין ארבעה אחים בנים במשפחה. ברק, אחד מאחיו שעובד במקום סמוך, הגיע מיד לזירה. "ברק קיבל טלפון מחבר שסיפר לו מה קרה, ואז הוא עזב את העבודה והלך לחפש את יניר", סיפר האח שגיא. הוא הוסיף כי "יניר למד במקיף ז', עבד בחברה ארבע שנים כמנהל הפצה ובזמן הפנוי שלו עסק בצילום של מגנטים".

חברו הטוב ביותר, הצלם מוטי קדוש סיפר ל'כאן דרום' על הקשר המיוחד שנרקם בינו לבין מלול:"ב13 שנים האחרונות יניר היה אחי, לא חבר קרוב. ממש אחים. הכרנו דרך חברים משותפים, נמשכנו לאותו תחום מקצועי של צילום ועבדנו יחד בצילומי מגנטים, כל מה שעשינו, עשינו יחד. טיולים, חוויות. עברנו כל כך הרבה ביחד. שמחות וחתונות וגם רגעי עצב. כשאני הצעתי נישואים לאישתי, יניר היה בווגאס, התקשרתי אליו להגיד לו שהוא המלווה שלי והוא בלי לחשוב פעמיים קנה כרטיס ובא לארץ, הוא חזר בשבילי!"

ספר לנו קצת על האישיות שלו, מי היה יניר מלול?

"בן אדם חייכן, אוהב לתת עצות חמות ולעזור. באופן טבעי- תמיד היה איתו רק צחוקים, אם היה עומס בעבודה וקצת מתבאסים- הוא זה שהרים את האווירה, אומר שהכל בסדר, מעודד את כולם, כל מפגש איתו-זה רק צחוקים, רק שמחה. יניר היה אהוב על כולם, ממש ככה. אין אחד שיגיד עליו מילה רעה. תמיד היה טוב להיות איתו. ועכשיו מה?הוא התחתן לפני פחות משנה, ליאת אישתו היא בחורה מקסימה. היא צריכה להיות חזקה, זה בלתי נתפס"

לא הספיקו לחגוג שנת נישואים. יניר ז"ל ואשתו, ליאת. התמונה מתוך פייסבוק באדיבות המשפחה

מתי דיברתם פעם אחרונה?

"לפני יומיים. אנחנו עובדים יחד ב"סלע לוגיסטיקה" אני עובד קומה מעל בהזמנות. אני כל יום רואה אותו ומחבק אותו, זה הבן אדם הכי קרוב אלי, אתמול בגלל עומס עבודה לא יצא לי לראות אותו ובשעה שלוש כבר הלכתי לנח, היום אחד החבר'ה מהעבודה אמר לי תראה מה קורה כולם רצים לפיר מעלית, התקשרתי ליניר ישר כדי שיסביר לי מה קרה..הוא לא ענה לי ורצתי לשם ישר".

איך גילת על האסון?

"ראיתי אותו שם, במצב הזה, כמעט התעלפתי במקום. נגמרתי. מיד קלטו אותי החבר'ה מהעבודה שיודעים שאנחנו חברים הכי טובים, הם הרחיקו אותי משם, לא נתנו לי להתקרב. התקשרתי לאישתי וחמי, הם באו לקחת אותי. רק יותר מאוחר קיבלתי את הבשורה מקצין הביטחון של המקום. נפלתי. זה הבן אדם שלי. חלק ממני ירד איתו יחד לקבר. איתו, הוא חלק מהלב שלי".

 

אחים בדם. יניר ומוטי

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר