לא הספיקו לחגוג שנת נישואים. יניר ז"ל ואשתו, ליאת. התמונה מתוך פייסבוק באדיבות המשפחה

ההרוג בתאונה במפעל: יניר מלול, תושב העיר שנישא לפני פחות משנה

מלול נהג על המלגזה בחצר מפעל "סלע לוגיסטיקה" שבו עבד ונפגע בנסיעה לאחור. אחיו: "בהתחלה לא שמו לב שהייתה תאונה. אחד העובדים הבחין שמשהו לא בסדר וברגע שראו שהוא לא עונה בטלפון, התחילו לחפש אותו". ההלוויה היום (ג') ב-15:00

פורסם בתאריך: 6.11.17 20:09

     

יניר מלול בן 35 תושב אשדוד שהתחתן לפני פחות משנה עם בחירת לבו, ליאת, נהרג אחר הצהריים במפעל שבו עבד. מלול נמצא מחוסר הכרה על ידי עובדים במקום. ככל הנראה הוא נהג על מלגזה ובמהלך הפעלתה ספג חבטה קשה בראשו. אנשי מד"א ואיחוד הצלה ניסו במשך שעה ארוכה להצילו אך לבסוף נקבע מותו בזירה.

נסיבות התאונה נחקרות. יניר מלול ז"ל. התמונה באדיבות המשפחה, צילום: מוטי קדוש

אחד מאחיו שעובד בבניין סמוך הוזעק למקום בזמן ניסיונות ההחייאה, היה עד לאסון הכבד.

"לפני כשנה הוא התחתן, בסוף החודש הוא אמור היה לחגוג יום נישואים ראשון עם אשתו ליאת", אמר הערב בכאב אחיו, שגיא. "יניר היה בחור חכם עם המון שמחת חיים, תמיד מוקף בחברים. הבכור מבין ארבעה אחים (בנים) במשפחה. האח השני ברק הגיע מהר לזירה, הוא עבד בבניין ממול וקיבל טלפון מחבר שסיפר לו מה שקרה".

על התאונה עצמה סיפר שגיא: "כל הנושא נמצא בחקירה. לא ברור מה היה שם, יניר נהג על המלגזה, היה מאחוריו כנראה פין שהוא לא שם לב והראש שלו נכנס בתוך הפיר. בהתחלה לא שמו לב שהייתה תאונה ואז אחד העובדים הבחין שמשהו לא בסדר וברגע שראו באזור השעה 14:00 בצהריים שהוא לא עונה בטלפון, אז התחילו לחפש אותו".

 

יניר למד במקיף ז' ועבד בסלע לוגיסטיקה כ- 4 שנים. בנוסף, עסק גם בצילום אירועים.

יניר ז"ל וליאת ביום הכלולות. תמונה מפייסבוק באדיבות המשפחה

דוד, אביו של יניר, נפטר לפני כ- 10 שנים. "לאמא שלי, מזל, מאד קשה, אמא שלי לבד, אבא שלי נפטר, כל המשפחה יודעת, ומתמודדים עם הבשורה הזו".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר