אביב גפן והתעויוט. צילום: אלון לוין
אביב גפן והתעויוט. צילום: אלון לוין

הכוכבים הכי גדולים בהופעות ענק: זה מה שקורה באשדוד השבוע

רשימה ענקית של אירועים והופעות של כוכבים מהשורה הראשונה בימים הקרובים באשדוד. רן דנקר, נועה קירל ועדן בן זקן בפסטיבל חלון לים התיכון, אתניקס, אביב גפן, תיסלם, בניה ברבי, אליאב זוהר ורביב פלוטניק בפסטיבל הבירה, יובל המבולבל ופעילויות לילדים, סרטים באוויר הפתוח ומה לא. התכנית המלאה כאן

פורסם בתאריך: 16.8.23 22:34

     

ימים של מוזיקה, תרבות, אוכל טוב והרבה כיף מחכים לכם בעיר אשדוד. התכנית המלאה לימים הקרובים:

 

 

פסטיבל "חלון לים התיכון"

רן דנקר בשואו מטורף עם הלהיטים הכי גדולים – בית משוגעים, כל מה שרציתי להיות, החזרה למציאות, הוויבים המצוינים ודנקר אחד שלא מפסיק לזוז לאורך כל ההופעה. יום חמישי, 17 באוגוסט 2023 בשעה 21:00. אמפי חוף לידו.

רן דנקר. צילום: לירן מור

רן דנקר. צילום: לירן מור

נועה קירל תעלה לשואו מוטרף של פנתרה שמדלגת בין שיר לשיר, נותנת בפעמון ומראה שיש בה אהבה. יהיה פנומנלי. יום חמישי, 17 באוגוסט 2023 בשעה 22:00. אמפי חוף לידו, אשדוד.

נועה קירל. צילום: עידן בקשי

נועה קירל. צילום: עידן בקשי

עדן בן זקן נוחתת באשדוד להופעה מחשמלת עם כל ה”מועבט”, הטכנו, האלקטרוני והרגש שחלקו גם מוקדש לבתה הדנדשה, עמנואל. הפקה מושקעת וחוצה גילאים שסוחפת אחריה המונים ושלא יכולים להפסיק לזוז, לשיר את הלהיטים הגדולים וליהנות עם זאת שניצחה את הכול. יום חמישי, 17 באוגוסט 2023 בשעה 23:00. אמפי חוף לידו, אשדוד

עדן בן זקן. צילום: ערן לוי

עדן בן זקן. צילום: ערן לוי

שישי אשדודי

נפגשים מדי שישי בצהריים ל"שבתישראלית" בחוף הים באשדוד כדי לחגוג את הביחד. מתחם פתוח ומקורה, למשפחות וחברים. בואו בכפכפים לרקוד, להכיר ולשחק. בתוכנית: מופע מוזיקלי עם הסקסופוניסט עילי בן סימון, פינות יצירה, הפעלות לכל הגילאים, משחקי חברה, פינת אינסטשבת ועוד הרבה הפתעות. הכניסה חופשית, וגם הארטיקים.

הפעילות ביוזמת מרכז הרצוג ליהדות מחברת, בשיתוף החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד, מרחב יצירה אשדוד, אגף החופים עיריית אשדוד ובתמיכת משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות. יום שישי, 18 באוגוסט 2023 בין השעות 12:00 – 14:00, חוף הקשתות, אשדוד, ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב.

לירון האווירון במופע לילדים

לירון איש האווירון במופע קיץ מקפיץ, מצחיק ומיוחד, טס יחד עם הילדים בכדי לעזור לחבר שנקלע לצרה. בדרך נפגוש חברים מיוחדים, נגלה על ערך החברות והמשפחה, נקפוץ, נשיר, נרקוד ונעשה מסיבה. כולל בובות ענק, שירים מקוריים, רקדניות ועוד הפתעות. יום ראשון, 20 באוגוסט בשעה 18:00, פארק אשדוד ים. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב.

הסרט ליגת סופר פטס בפארק אשדוד ים

הסרט ליגת סופר פטס בפארק אשדוד ים

אשדוד LivePark

סדרת המופעים של מוזיקאים בפארק אשדוד-ים מארחת הפעם את משפחת הרוניאן – משפחה מוזיקלית במיוחד: תמי, רונן, שירי ומאיה במופע מוזיקה ישראלית לכל המשפחה. יום ראשון, 20 באוגוסט בשעה 20:00, פארק אשדוד ים. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב

בשעה 21:00 תעלה להקת מנדראז׳ (בפירוש מפורטוגזית בלאגן). להקת קאברים המנגנת בשביל הנשמה מתוך הערכה וכבוד למוזיקת הרוק לועזית וישראלית מכל הזמנים, בשילוב של בלדות לצד המנוני אצטדיונים בטאץ׳ מוזיקלי מיוחד. יום ראשון, 20 באוגוסט בשעה 21:00, פארק אשדוד ים. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב

ב' זה בית

אירועי קיץ ברובע ב': בשעה 18:00 פיקו- מופע קומי מוזיקלי מקפיץ במיוחד, בשעה 19:30 תיפוף תיגוף – סדנת משחקי תיפוף עם מקלות, דליים ותיפוף על הגוף. בשעה 20:30 שי בן חמו במופע ים תיכוני. יום שני, 21 באוגוסט משעה 18:00, גן הלוחמים, רובע ב'. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב.

כוכב הילדים אופק במופע 'קסם של ילד'

כוכב הילדים מתוך סדרת הטלוויזיה מגיע לאשדוד. יום שני, 21 באוגוסט 2023 בשעה 18:00, פארק אבנר גרעין, רח' דוד המלך, רובע י"ג, אשדוד. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב.

הכי ישראלי שיש

שמעון רגב שר ומנגן את שירי ארץ ישראל הישנה והטובה בליווי שקופיות ברצף של מחרוזות שירים וברפרטואר עשיר של שירים מתקופות זמן שונות, המשולבים עם קטעי קישור מצחיקים על עם ישראל. בנוסף, שמעון יארח זמרים אורחים שיצטרפו אליו. יום שני, 21 באוגוסט 2023 בשעה 20:00, פארק אשדוד ים. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב.

יובל המבולבל. צילום: רפי דלויה וקבוצת מדיה הופ

יובל המבולבל. צילום: רפי דלויה וקבוצת מדיה הופ

טברנה ים תיכונית

שמח במיוחד במדשאות הפארק לערב שכולו טברנה, בריזה ים תיכונית ומוזיקה עם יוסי קורקוס, יום שני, 21 באוגוסט 2023, בשעה 20:00, פארק אשדוד ים. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב.

יובל המבולבל במופע ילדים

יובל המבולבל, אם לא תבואו? חבל! האיש הכי מבולבל במדינה בהופעה שכולה משחקי מילים, שירים, ריקודים וצחוק מדבק וקורע שיגרום אפילו לנהרדע! להישמע כמו מילה הגיונית. יום שלישי, 22 באוגוסט 2023 בשעה 18:15, פארק אשדוד ים. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב.

ב' זה בית

אירועי קיץ ברובע ב'. הקרנת סרט על גבי מסך ענק והפעם: ׳שנות אור׳" (2022, 104 דקות). הסרט בהפקת אולפני דיסני-פיקסאר, הוא הרפתקת מדע בדיוני המספרת את סיפור המקור של באז שנות-אור, הגיבור שסיפק השראה לצעצוע. הסרט  עוקב אחר עלילות לוחם החלל האגדי במהלך הרפתקאותיו בחלל לצד קבוצה של מתגייסים חדורי מוטיבציה וידידם הרובוט סוקס. יום שלישי, 22 באוגוסט משעה 20:00, גן הלוחמים, רובע ב'. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב.

אשדוד LivePark

סדרת המופעים של מוזיקאים בפארק אשדוד-ים מארחת הפעם את איילה דהאן במופע רוק ישראלי לועזי ומחווה ללהקת היהודים. יום שלישי, 22 באוגוסט 2023 בשעה 20:00, פארק אשדוד ים.

בניה ברבי. צילום: שי פרנקו

בניה ברבי. צילום: שי פרנקו

סרט על מסך ענק באוויר הפתוח

בילוי לכל המשפחה עם "ליגת סופר פטס" סרט אנימציה מבין היוצר של DC קומיקס וורנר אנימיישן. הכלב של סופרמן בעל כוחות העל, קריפטו, חובר לחבורה של חיות מחמד שקיבלו כוחות על בטעות ועכשיו נדרשים להציל את העולם. יום רביעי, 23 באוגוסט 2023 בשעה 20:15 , פארק אשדוד ים. ללא תשלום-פתוח לקהל הרחב.

להקת "תיסלם" בפסטיבל הבירה

הלהקה המופלאה שמחברת רוקנ'רול בועט ולהיטי נצח, היא השילוב המושלם להופעה טובה עם בירה תוססת שלידה אפילו חצבים פורחים. בואו לראות את ההופעה של האגדות שכתבו את השירים הכי יפים, הכי בועטים, אוהבים, וגם כאלה עם מחאה שרואים על פרצופה של המדינה. פסטיבל הבירה, יום רביעי, 23 באוגוסט 2023 בשעה 20:45, מתחם הצעירים מרטין בובר.

אליאב זוהר. צילום: אור דנון

אליאב זוהר. צילום: אור דנון

אביב גפן והתעויוט בפסטיבל הבירה

בועט, חד, שנון, וגם התמתן לרגל חגיגות ה- 50. סתם, לא. הילד הרע של המוזיקה הישראלית בהופעה עמוסה תובנות ומוזיקה טובה על אהבה, אכזבה, ישראל, השלום, החיים עצמם וגם אבא יהונתן שהלך לעולמו באחרונה. היכונו למופע הכי בועט של הקיץ. פסטיבל הבירה, יום רביעי, 23 באוגוסט 2023 בשעה 21:30, מתחם הצעירים מרטין בובר.

רביד פלוטניק בפסטיבל הבירה

פעם קראו לו נצ'י נצ' וכבר אז ראו את הניצוץ שלו. כיום, רביד פלוטניק הוא אחד הראפרים והיוצרים המוערכים והאהובים בישראל עם אלבומי מופת וחיבורים מוזיקליים שסוחפים אחריהם עשרות אלפי אנשים לכל הופעה. המנונים בועטים לצד שירים נוגים ושקטים, סימפולים של המזרחית הישנה, אמירות נוקבות ורמיזות נוקבות עוד יותר, הם שהפכו את פלוטניק לאיש שהכרטיסים להופעות שלו עפים עוד לפני שתגידו היפ הופ. פסטיבל הבירה, יום רביעי, 23 באוגוסט 2023 בשעה 23:00, מתחם הצעירים מרטין בובר.

רביד פלוטניק. צילום: אריאל עפרון

רביד פלוטניק. צילום: אריאל עפרון

אליאב זוהר בפסטיבל הבירה

חמוש במשקפיים צהובים וגיטרה, אליאב זוהר הפך את הגעגועים שלו למיכל ללהיט מדינה וזכה בכוכב הבא עם מוזיקה מקורית וקול מיוחד וטוב. מאז הוא נודד מהופעה להופעה, מוציא שירים משובחים וגם בונה לעצמו קהל נאמן שמחפש צעיר עם קול של פעם. בואו לשמוע בלייב את אחת התופעות הכי חמות במוזיקה הישראלית. פסטיבל הבירה, יום חמישי,24 באוגוסט 2023 בשעה 20:45, מתחם הצעירים מרטין בובר.

בניה ברבי בפסטיבל הבירה

עם אלבום חדש, ואחרי שהחיבור שלו לאנדלוסית שלנו הוביל לשינויי מזג האוויר, בניה ברבי שהפך אורח קבע בפסטיבל שנועל את הקיץ מגיע לחבר בין כל הצבעים והעולמות המוזיקליים עם “אדם הוא אדם”, “מישהו איתי כאן”, “תפסת לי מקום”, “אל תשאלי”, “עכשיו הלב פתוח”, “קחי את הפחדים”, ועוד. פסטיבל הבירה, יום חמישי,24 באוגוסט 2023 בשעה 21:30, מתחם הצעירים מרטין בובר.

זאב נחמה ואתניקס. צלם: פבל

זאב נחמה ואתניקס. צלם: פבל

להקת אתניקס בפסטיבל הבירה

האם אתם יודעים לזוז כמו זאב נחמה? כמה עולה תותים? ואיך הציפור עפה במדבר? על כל השאלות ואלה ועוד אתניקס לא מתכוונים לענות בהופעה, אבל הם בהחלט מתכוונים להעיף את פסטיבל הבירה לגבהים חדשים עם BMW שחורה, גסיקה, שיר ישן, מחר אני בבית ועוד שיהפכו את הדשא במתחם למקדש האהבה. פסטיבל הבירה, יום חמישי,24 באוגוסט 2023 בשעה 23:45, מתחם הצעירים מרטין בובר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר