בית משפט השלום אשדוד. צילום: פבל
בית משפט השלום אשדוד. צילום: פבל

יצא זכאי: אב שהואשם כי ביצע מעשים מגונים בבתו, הוכיח את חפותו וגם תבע נזיקין

אישה שטענה במסגרת הליך גירושין כי בעלה ביצע מעשים מגונים בבתם המשותפת, הוכחה כדוברת שקר בבדיקת פוליגרף. הבעל החליט להילחם על שמו הטוב ותבע את האישה בתביעת נזיקין, זכה, ואף הוקטנו לו דמי המזונות שחסכו לו מאות אלפי שקלים למשך שנים. את הבעל ייצג עו"ד שרון קולסקי מאשדוד

פורסם בתאריך: 13.8.23 22:34

     

במסגרת הליך גירושין, טענה אישה כי בעלה עשה בבתם מעשים מגונים. הבעל טען כי היא דוברת שקר וניסה להוכיח את חפותו. באמצעות עורך דינו שרון קולסקי מאשדוד, הוא הצליח להוכיח זאת, ואף תבע תביעת נזיקין, וגם בה הוא זכה.

 

המקרה אירע כאמור בהליך גירושין. מדובר בזוג, שיחסיו עלו על שרטון לאחר מספר שנות נישואין. בהליך הגירושין טענה האישה כי בעלה ביצע מעשים מגונים בבתם המשותפת. האישה פנתה למשטרה וסיפרה כי בעת ששהה עם בתם לבד הטריד אותה מינית, בכך שישן עימה במיטתה יחד כשהוא עירום לחלוטין, ואף פגע בה מינית, היא אף הציגה למשטרה סרטונים ובהן הילדה מספרת בקולה על המעשים שאביה, לכאורה, ביצע בה.

עו"ד שרון קולסקי

עו"ד שרון קולסקי

האיש ההמום פנה לעורך הדין שרון קולסקי מאשדוד העוסק בדיני משפחה, בבקשה כי יסייע לו. הבעל טען כי לא היו דברים מעולם, והוא לא פגע בבתו. בדיון שנערך בבית המשפט לענייני משפחה, הוא אף טען כי מי שהדריכה את הבת לדבר בסרטונים שהוצגו למשטרה הייתה האם, שביקשה להעליל עליו כי פגע בבתם על מנת לפגוע בו, ולדאוג כי יורחק מביתו ומבתם המשותפת.

עורך דינו של הבעל התעקש כי בני הזוג יופנו למומחה מסוכנות, ויבדקו בפוליגרף. בבדיקת הפוליגרף נשאל האב על תלונותיה של האם. האב הכחיש ויצא דובר אמת.  מאידך נשאלה האישה מספר שאלות, אלא שהפוליגרף קבע כי היא משקרת בחלק מהתשובות, דבר שמחזק את טענתו של האב כי מדובר בעלילה, והתיק נסגר מחוסר ראיות. גם בדיקת המסוכנות, הוכיחה כי האמת בצד האב והאם שיקרה, והתיק נסגר מחוסר ראיות.

האב החליט להילחם על שמו הטוב, ולא הסתפק בסגירת התיק. באמצעות עורך דינו הוא תבע את האישה בתביעת נזיקין, על מנת שיקבל פיצוי על הסבל האדיר שנגרם לו. בבית המשפט הגיעו השניים להסכם פשרה ולפיו יופחתו לו דמי המזונות בצורה משמעותית, על בתם הקטנה וכך במהלך השנים הצליח עו"ד שרון קולסקי לחסוך לו מאות אלפי שקלים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר