מופע סיום שנה בסטודיו 'לארטיסט'. צילום: מייק אדרי
מופע סיום שנה בסטודיו 'לארטיסט'. צילום: מייק אדרי

סטודיו למשחק 'לארטיסט' במופע סיום שנה: החלה ההרשמה לאודישנים לשנה הבאה

מופע סיום שנה מרגש במיוחד של הסטודיו למשחק 'ל'ארטיסט' עלה במונארט מרכז תרבות באשדוד. עם סיום השנה, נפתחת ההרשמה לשנה הבאה. השחקן לירן דוד, מנחה הסטודיו: "הסטודיו הוא בית לילדים ובני נוער שרוצים לפרוח ולצמוח בצורה הטובה ביותר"

פורסם בתאריך: 31.7.23 20:48

     

סטודיו למשחק 'ל'ארטיסט' באשדוד סיים עונה נוספת עם הופעת סוף שנה – במהלכה הציגו השחקנים מונולוגים מרגשים בשילוב כל אמנויות הבמה. עם סיום העונה, נפתחת ההרשמה לסטודיו לשנה הבאה.

 

בין המערכונים ששילבו בני הנוער במופע הסיום, היה המופע 'שרון' שבמקור מבוצע על ידי שלום וציון משלישיית 'מה קשור'. אחד משיאיו של הערב היה שיר יוצא דופן שנכתב על ידי 38 מהחניכים שהיו על הבמה, כאשר כל אחת ואחד תרם בית של שיר על אחד מחבריו, ולירן דוד (מנחה הסטודיו) שהלחין, גם ליווה בפסנתר, והקהל הנרגש נעמד על רגליו במחיאות כפיים סוערות.

 

רוני ביסמוט במערכון שרון. צילום: יחצ

רוני ביסמוט במערכון שרון. צילום: מייק אדרי

"אירוע הסיום של סדנת המשחק הביא לידי ביטוי כישרונות צעירים המגלמים הבטחה גדולה לעתיד", אמר לירן דוד, מנחה הסטודיו, כשברזומה שלו עומדים שלל הופעות, ביניהן בסרטים והצגות, וכן תפקידים בסדרות טלוויזיה ("אופוריה", "החממה", "כבודו" ו"אדוני המאמנת"), ואף וגילם תפקיד ראשי בסרט היסטורי קצר בהפקה אמריקאית "Blood of Jerusalem".

דניאל רובינשטיין עם הגלגל ולציגה נויה אלון במערכון בואי נשחק. צילום: יחצ

מופע סיום שנה של סטודיו למשחק 'לארטיסט'. צילום: מייק אדרי

"אני גאה בחניכיי על השקעתם ועל ההתמדה, כשם שאני מעריך את הוריהם על תרומתם המכרעת. הסטודיו הוא בית לילדים ובני נוער שרוצים לפרוח ולצמוח בצורה הטובה ביותר. העבודה עם קבוצות הסטודיו מלווה בעבודה קשה עם לא מעט התרגשות שמעוררים בני הנוער הנפלאים, ולצד החשיפה והכאב המתלווים לעבודת השחקן ולחשיפה האישית, ישנם כמובן רגעים מרגשים רבים, ורעות אמיתית".

לירן דוד. צילום: חיים ורסנו

לירן דוד. צילום: חיים ורסנו

אז אם אתם בני נוער ותמיד חלמתם להיות שחקנים, זה הזמן לעשות את הצעד ולהגיע להיבחן לאודישן. מונארט מרכז תרבות שמח לבשר על פתיחת מחזור חדש לסדנת משחק מול מצלמה לנוער, בהנחייתו של השחקן לירן דוד, שתקנה לבני הנוער כלים למשחק מול מצלמה המושפעים מהצילום: מיקוד עם דגש על הבעות ותזוזה, ניתוח טקסטים, מערכונים, אימפרוביזציה, דינמיקה קבוצתית, חינוך למצוינות והעלאת מופע בסוף שנה.

אודישנים לסטודיו למשחק l'artiste לגילאי 12-18 ביום ראשון, 15.8.23, בין השעות 14:00-18:00, יום ראשון 20.8.23 בין השעות 14:00-18:00, יום ראשון 27.8.23 בין השעות 14:00-18:00, במונארט – מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. לפרטים והרשמה: 08-8545130/1.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר