המשכן לאמנויות הבמה, אשדוד. צילום: דוברות עיריית אשדוד
המשכן לאמנויות הבמה, אשדוד. צילום: דוברות עיריית אשדוד

עונת המנויים החדשה באשדוד: מחירים מיוחדים לתושבי העיר

מה מחכה לכם בעונת המנויים החדשה במשכן לאמנויות הבמה באשדוד? עמוס תמם ומתי סרי, ג'קי לוי ועירן צנחני, מגוון הצגות ועיבודים חדשים, מופעי מוזיקה טובים וגם הצגות ילדים. כל הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 2.7.23 09:24

     

עונת המנויים 2023-24 של המשכן לאמנויות הבמה באשדוד יוצאת לדרך, והיא עשירה יותר, גדולה יותר, מזמינה יותר ומרגשת יותר מאי פעם, עם אירועי תרבות מהשורה הראשונה.

 

 

סדרת התיאטרון תציג בפני הקהל את מיטב המופעים וההצגות עם כוכבי הבמה הגדולים בישראל, וביניהם עמוס תמם ומתי סרי בהצגה המדוברת "הבן של מושיקו הגדול". סדרת תיאטרון גשר תגיע גם היא ותכלול את הקלאסיקה העל זמנית של לב טולסטוי – אנה קרנינה. חובבות וחובבי הקולנוע הצרפתי ייהנו מסדרת סינמה פריז שתביא אל המסך שלנו קומדיות, דרמות ויצירות חדשות ונפלאות ממיטב הקולנוע הצרפתי.

המשכן לאמנויות הבמה. צילום: פבל

המשכן לאמנויות הבמה. צילום: פבל

השנה תוכלו גם לבלות ערב קליל ומהנה במסגרת סדרת החיים הטובים, שתכלול בין היתר את המופע של ג'קי לוי ועירן צנחני, "בול בפוני". וגם מנה גדושה של מופעי מוזיקה שייקחו אתכם לסיבוב קצר סביב הגלובוס בסדרת רואים עולם כולל ביקור בברלין דרך המופע הנפלא "בואו לקברט", בכיכובו של אלי גורנשטיין. אירוע ענק נוסף לחובבי המוזיקה הקלאסית יביא אל המשכן את התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של להב שני לקונצרט ענק וחגיגי בתאריך 9.4.24.

עונת המנויים באשדוד

עונת המנויים באשדוד

גם לילדים ולנכדים יש הצעות מעשירות שיעניקו להם חוויה תרבותית משמעותית ואיכותית: סדרת 'צלילי הקסם' עם ניצה שאול תכניס אותם אל עולמם המרתק של המלחינים הגדולים של המוזיקה הקלאסית, ותיתן להם הצצה אל הסיפורים שמאחורי הצלילים. גם הצגות ילדים נהדרות כלולות בתכנית של עונת המנויים הקרובה במסגרת סדרת תיאטרון לילדים, ואיתן יגיע העיבוד החדשני והמלהיב לסיפור "הקוסם מארץ עוץ".

ויש גם מחירים מיוחדים לתושבי אשדוד וועדים. לרכישת מנוי ולפרטים: 08-9568111


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר