גיל קופטש. צילום: דווינה פיינברג זגורי
גיל קופטש. צילום: דווינה פיינברג זגורי

תנ"ך זה מצחיק: הקומיקאי גיל קופטש בהרצאה באשדוד

הרצאתו של גיל קופטש 'חוש ההומור הסודי של התנ"ך' תעלה באשדוד לרגל חג הספר. בהרצאתו יוכיח לכם קופטש שהתנ"ך הוא לא רק ספר רציני, אלא מלא הומור. מתי? 14.6.23. עלות כניסה 20 ש"ח

פורסם בתאריך: 6.6.23 06:22

     

הרצאתו של גיל קופטש מגיעה לאשדוד. קופטש, המוכר לרוב כקומיקאי ותסריטאי שעומד מאחורי קומדיות טלויזיוניות, מגיע להרצות על ההומור שמאחורי סיפורי התנ"ך וחז"ל.

 

לפני שני עשורים פרץ קופטש לתודעה עם פינתו 'פרשת השבוע' בתכנית טלויזיה בהנחיית יאיר לפיד ובהמשך אמנון לוי, וכבר אז ניתן היה לראות את אהבתו הגדולה לתנ"ך.  כיום קופטש לומד ומלמד פרשת שבוע ברחבי הארץ. מופיע בסטנד-אפ קומדי, וכותב למסך ולבמה. ביצירותיו הוא משלב את הקומדיה ואת הפילוסופיה היהודית. וכך גם בהרצאותיו השונות ברחבי הארץ.

בהרצאתו "חוש ההומור הסודי של התנ"ך", שתתקיים באשדוד, ידבר קופטש על ההשערה המוטעית שאין הומור במסורתנו, שהתנ"ך הוא רציני ושהתלמוד הוא ספר עבש ויבש. קופטש יציג בהרצאתו באמצעות פסוקים במקרא, הקשרים ואגדות בגמרא כי לחז"ל היה מה שנקרא הומור בריטי עדין סרקסטי וציני. באמצעות השוואת אגדות חז"ל לבדיחות של היום, מראה שההומור של חז"ל הוא הומור משובח וקלאסי.

גיל קופטש בהרצאה – חוש ההומור הסודי של התנ"ך, יום רביעי, 14 יוני 2023 בשעה 18:00, במוזאון לתרבות הפלשתים, השייטים 16, אשדוד.

למידע: 08-6224799. עלות כרטיס 20 ש"ח. להרשמה לחצו

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר