רעולי הפנים ביציאה מפארק אתגרים
רעולי הפנים ביציאה מפארק אתגרים

"תלך אחורה הם רצים": צפו בתיעוד של רעולי פנים ביציאה מפארק אתגרים

בתיעוד נראים רעולי הפנים חוסמים את נתיב הנסיעה ורצים לעבר רכב ובו משפחה. שוטרים שהוזעקו למקום ביצעו סריקות. חבר המועצה דרך ארליך: "אסור לחכות לאסון"

פורסם בתאריך: 3.6.23 22:10

עדכון אחרון: 3.6.23 23:01

     

אירוע מלחיץ התרחש היום בצהריים ביציאה מפארק אתגרים באשדוד. משפחה עם שני ילדים ברכבם סיימו יום של בילוי בפארק והחלו בנסיעה מהחניה של הפארק בכדי לחזור לביתם.

אלא שאז הם הבחינו פתאום במראה מבהיל במיוחד – כחמישה רעולי פנים עומדים לרוחב נתיב הנסיעה וכאילו ממתינים לרכבים המתקרבים. הם עצרו את רכבם ולא המשיכו להתקרב אליהם ובתיעוד ממצלמת הרכב נשמעת האישה צועקת לבעלה "תלך אחורה, תלך אחורה".

בשלב הזה, הרכב כאמור נעצר, אך רעולי הפנים החלו לרוץ לכיוון הרכב שלהם. האישה שהבחינה בזה צעקה שוב שהם רצים ואז בשלב הזה הגיע ג'יפ ונסע לעבר רעולי הפנים והם נראו נמלטים הצידה.

וכך כתבה האישה בפוסט שפרסמה: "היום בילינו בפארק אתגרים, ביציאה מהפארק חיכו לנו 5 רעולי פנים..פחד אלוהים!!!! עם שני ילדים קטנים באוטו. חיכו חסמו לנו את הנתיב עם אבנים ובקבוקים. מתי נוכל לבלות עם הילדים בנחת בלי פחד!!!!!".

הם דיווחו על המקרה למוקד 100 של המשטרה, אך נכון לעכשיו לא נלכדו חשודים במעשה.

מהמשטרה נמסר כי "השוטרים ערכו סריקות, ובמקביל נפתחה חקירה במטרה לנסות ולהגיע לזהות המעורבים. לא דווח על נפגעים או נזק".

עו"ד חנוך דרך ארליך, חבר מועצת העיר ומועמד לראשות העירייה, מסר בעקבות האירוע בפארק אתגרים: "נורא. רק השבוע שלחתי לתחנת משטרת אשדוד וקב"ט עיריית אשדוד מכתב לטיפול וקבלת מידע על אכיפה, כנגד התופעה הרווחת עיר של שהיית בני מיעוטים ללא אישורי כניסה, ברחבי העיר. לרבות לינה באתרי בנייה ובמבנים לא מורשים והיטמעות באתרי בילויי ברחבי העיר ללא שום חשש. אין מידע עדיין האם המקרה הזה קשור לשבח"ים אם לאו. אבל אסור לחכות לאסון וחייב לטפל בתופעה מיד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר