מרכז כיוונים באדיבות: עיריית אשדוד
מרכז כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

כך תנהלו את הכסף שלכם נכון: הרצאה ייחודית לצעירים במרכז כיוונים אשדוד

מה אתם עושים עם הכסף שחסכתם? מה ההבדל בין קרן פנסיה לביטוח מנהלים? איפה כדאי להשקיע? אם השאלות האלו עוברות לכם בראש, כדאי שתגיעו להרצאה של 'ידע שווה כסף' במכרז כיוונים ביום ראשון הבא

פורסם בתאריך: 21.5.23 21:18

     

עיריית אשדוד מביאה אליכם את מייסדי "ידע שווה כסף" – בר נעמני ושי בדיחי – מומחים בידע פיננסי, יזמים, בלוגרים, מתכננים פיננסים ומרצים בתחום שוק ההון והפנסיה, להרצאה שתתקיים ביום ראשון, 28.5 בשעה 19:00, במרכז כיוונים. ההרצאה ייחודית לצעירי העיר, במטרה ללמד התנהלות פיננסית נכונה עם הון עצמי נמוך.

 

 

 

"ידע שווה כסף" היא קהילת הפיננסים הגדולה בישראל, עם מעל ל –160,000 חברים ועם אחד הפודקאסטים המאוזנים בישראל בתחום ההשקעות. מטרת הקהילה היא ליצור שינוי תפיסתי בכל הנוגע לכסף ברמה החברתית בישראל, ולהנגיש את עולם הפיננסי לכולם ובגובה העניים. בתאריך ה-28.5 בשעה 19:00, הם מגיעים כאמור להתארח במרכז כיוונים.

ידע שווה כסף

ידע שווה כסף

בהרצאה הם ידברו על הכלים הבסיסים להתנהלות פיננסית נכונה, על אופציות השקעה ללא הון עצמי גבוה, על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהאפשריות ומהן הטעיות שעדיף להימנע מהם בתור צעירים.

החשיבות של ההרצאה לצעירי אשדוד חשובה במיוחד, על מנת שיוכלו להבין מהם חסכונות נכונים, יכירו מושגים חשובים, ידעו מה ההבדל בין קרן פנסיה לביטוח מנהלים? מה זו קרן השתלמות ולמה לוקחים עליה כסף כל חודש? מה הם החזרי מס והאם אפשר לקבל אלפי שקלים בשנה ממס הכנסה, והחשוב מכל – מה עושים עם הכסף שאתם חוסכים בבנק. בסיום ההרצאה יהיו לצעירי העיר כלים להתנהלות פיננסית בסיסית והשקעות ללא סיכון והון עצמי נמוך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר