מאיר סבג. צילום: יגאל סלבין
מאיר סבג. צילום: יגאל סלבין

"שליחות בעדיפות עליונה": המורה המצטיין לתנ"ך – מאיר סבג מאמית י' אשדוד

מתוך מאות מורים לתנ"ך, נבחר המורה מאיר סבג מבה"ס אמית י' אשדוד למורה מצטיין, בזכות הצלחתו להעביר את שיעורי התנ"ך בדרך חווייתית, שזוכה לשבחים רבים. מנהל בה"ס: "אשרינו שזכינו למורים מיוחדים כאלה באמית י'"

פורסם בתאריך: 30.4.23 12:54

     

המורה מאיר סבג מבית החינוך אמית י' אשדוד, נבחר למורה המצטיין בתנ"ך במחוז דרום מטעם משרד החינוך לשנת תשפ"ג. תעודת ההוקרה תוענק לו באירוע מיוחד שיתקיים לקראת חג השבועות בבנייני האומה בירושלים.

 

 

סבג נבחר למצטיין מתוך מאות מורים לתנ"ך, לאחר שוועדת הפרס הגיעה לצפייה בשיעור שהעביר, שמעה ממנו את תפיסת עולמו החינוכית בליווי מצגת, ראיינה תלמידים שלו וצפתה בשיעור לדוגמא.

בנימוקי הזכייה נכתב כי "ההוראה הייחודית של מאיר המשלבת כלים מתוך עולם הדרמה והצילום, הוראה שמחבבת את התנ"ך על התלמידים. הוראה שזכתה לשבחים רבים".

"את אהבתי הגדולה לתנ"ך ינקתי מהרב יואל בן נון ודוד נתיב", אמר סבג בתגובה לזכייה. "בכל שנותיי בשדה החינוך אני רואה בעבודתי כמחנך ומורה לתנ"ך במקיפים בערי הדרום, שליחות בעדיפות עליונה. את החיבור והאהבה לספר הספרים הנצחי, אני משתדל להנחיל לדורות של תלמידים דרך ריאליה של התנ"ך ודרך עולמות תוכן של יצירה כגון המחזה מעולם הדרמה ומעולם הצילום. חוויית למידה זו נצרבת בתודעתם של התלמידים".

ירון כרמי, מנהל בית החינוך אמית י' אשדוד: "אנחנו שמחים ומתרגשים מבחירתו הראויה של מאיר כמורה מצטיין לתנ"ך. מאיר הופך את שיעורי תנ"ך לשיעורים חווייתיים ומשמעותיים ואת התורה המתוקה שלנו לתורת חיים עבור תלמידינו. אשרינו זכינו למורים מיוחדים כאלה באמית י'".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר