גנדי לויטס
גנדי לויטס

קשר את ידיה של הקטינה ואנס אותה: אישום נגד מורה לצילום מאשדוד

גנדי לויטס, צלם ותיק מאשדוד, לימד קטינות עולות חדשות בחוג לצילום. על פי כתב האישום שהוגש נגדו הוא אנס אחת מהן וביצע מעשים מגונים באחרות

פורסם בתאריך: 20.4.23 21:33

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד גנדי לויטס (63) מאשדוד בגין עבירות מין שביצע בקטינות שלימד צילום.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד אלכס דרנבוים, לויטס הועסק במרכז באשדוד, בו ניתנים שיעורים שונים וסיוע לעולים חדשים. במסגרת תפקידו העביר לויטס חוג צילום במקלט ששימש אותו כסטודיו. המתלוננות שהינן קטינות, נטלו חלק בחוג וכן השתתפו בשיעורים נוספים במרכז בו היה משרדו.

מצלמה. אילוסטרציה

מצלמה. אילוסטרציה

החל מאוגוסט 2021 ובמשך כשנה וחצי, עת השתתפה א.א (2006) בחוג הצילום, ביצע לויטס בקטינה עבירות מין שונות. בין היתר נהג לויטס לבקש מהקטינה להגיע לסטודיו טרם תחילת השיעור או להישאר לאחריו ואז נהג לגעת בגופה ולנשקה על פיה, לא פעם למרות סירובה. בשניים מהמקרים בהם ביקש לויטס מהקטינה להגיע טרם תחילת השיעור, אנס אותה לויטס באמצעות אצבעותיו וזאת למרות התנגדותה (באחת הפעמים אף קשר את ידיה).

בנוסף במהלך התקופה, הקטינה צילמה תמונות אינטימיות של עצמה ושלחה ללויטס לאחר שהבטיח לה מתנות. כמו כן התכתבו השניים בוואטצאפ ובטלגרם, כאשר לבקשת לויטס שמרה את פרטיו תחת שם בדוי ודאגה למחוק את השיחות ביניהם. במהלך השיחות שלהם שלח לויטס לקטינה תמונות וסרטוני וידאו פורנוגרפיים, ביקש ממנה שתלמד מהם.

עוד עולה מכתב האישום כי לויטס נהג להניח את ידו על ירכה של ב.ב (2002), שהגיעה לחוג, בניגוד להסכמתה. כמו כן באחת הפעמים בהן הגיעה ג.ג (2007) לחוג, עת היו השניים לבד, פרם את כפתורי החולצה אותה לבשה (לאחר שפספסה כפתור) וכפתר מחדש. במקרה אחר ביקש ממנה חיבוק ואז נשק לצווארה.

בנוסף, פנה לויטס לד.ד (2008), קטינה נוספת שהשתתפה בחוג, בהצעות בעלות אופי מיני והזדמנויות שונות אף נגע בגופה זאת למרות התנגדותה.

משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני

משטרת אשדוד – מרחב לכיש. צילום: דור גפני

לאחר שהקטינות הגישו תלונה בתחנת המשטרה באשדוד, נעצר לויטס לחקירה, "פתחנו בחקירה בעקבות תלונתן של הקטינות", מספרת פקד אלונה מלכא, קצינת משפחה בתחנת אשדוד, "שעל אף אופי העבירות וההיכרות עם החשוד, בחרו באומץ רב להגיע לתחנה ולתאר באוזנינו את העבירות החמורות שביצע בהן באופן מתוחכם לאורך תקופה ארוכה ובמספר פעמים, תוך שהוא באופן מובהק מנצל את קרבתו אליהן ואת מרותו בתור מורה לחוג הצילום בו למדו. פעלנו בכל האמצעים וביצענו פעולות חקירה מורכבות תוך רגישות יתרה כלפי הקורבנות, הכל במטרה להביא את החשוד לדין ולמנוע ממנו את המשך הפגיעה בקטינות נוספות".

לאחר חקירה ולאחר העברת חומרי החקירה לפרלקיטות הוגש כאמור כתב אישום נגד לויטס וכן בקשה לעצרו אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשה שהוגשה במקביל ציינה עו"ד דרנבוים כי: "המשיב פגע בקטינות רבות שהיו תחת חסותו, באופן תדיר. אם ישוחרר יש חשש שמא יחזור לפגוע".

ללויטס מיוחסות עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות; מעשים מגונים בנסיבות אינוס; מעשה מגונה תוך ניצול תלות, מרות וחינוך; מעשה מגונה; הטרדה מינית; הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר