נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין
נמל אשדוד. צילום: יניב וקנין

מלך היופי: נמל אשדוד זכה בתחרות 'תעשיה יפה ומקיימת בישראל יפה'

נמל אשדוד זכה ב'דגל היופי' במסגרת תחרות "תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה 2022", שבחנה את רמת הטיפוח ותחזוקת מקום העבודה, בדגש על איכות הסביבה ותרומה למען הקהילה. מנכ"ל בפועל חברת הנמל: "אנו גאים ונרגשים על הזכייה בדגל היופי ומודים לכל מי שבחר בנו"

פורסם בתאריך: 16.4.23 23:38

     

חברת נמל אשדוד זכתה בדגל היופי, בתחרות "תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה 2022". הזכייה בתחרות מכונה גם כ"אוסקר" הסביבתי קהילתי עבור המשתתפים בתחרות, אשר מוענק לפי הקטגוריות השונות למפעלים הבולטים בתחומים של טיפוח ותחזוקת מקום העבודה (בטיחות ורווחת העובדים), פעילויות מיוחדות למען איכות הסביבה בהתמקדות על נושאי ESG ולמען הקהילה.

תחרות "תעשייה יפה ומקיימת בישראל יפה" של המועצה לישראל יפה לשנת 2022, נערכה בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, התאחדות התעשיינים בישראל ואיגוד התעשייה הקיבוצית. מטרת התחרות, שזו השנה ה-42 לקיומה, היא לשפר את סביבת העבודה לעובדים בתעשייה הישראלית ואת היחס של המפעלים לסביבה והקיימות באזורים בהם הם פועלים, בנוסף נבדקים המפעלים על הפעילות הקהילתית אשר עושים למען הקהילה.

נמל אשדוד. צילום: שבתאי טל

נמל אשדוד. צילום: שבתאי טל

במהלך השנה האחרונה ערכו מאות מתנדבי המועצה לישראל יפה ביקורות במפעלים, באתרים השונים ובפארק התעשייה ברחבי הארץ ובדקו מגוון רב של קריטריונים, עם התמקדות בתחום הסביבה, הקיימות (נושאים הקרובים לאחריות סביבתית-חברתית ESG) ותרומה לקהילה. "אנו גאים ונרגשים על הזכייה בדגל היופי ומודים לכל מי שבחר בנו", אמר אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד. "נמשיך להיות הנמל המוביל בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר