לוחות הייטק בגני טרום חובה באשדוד. צילום: אגף גני ילדים
לוחות הייטק בגני טרום חובה באשדוד. צילום: אגף גני ילדים

"מפתח יכולת יצירה עצמית": 100 לוחות קיר מודולריים הותקנו בגני הילדים באשדוד

לוחות קיר מודולריים רב שימושיים הותקנו השבוע בגני טרום החובה בעיר אשדוד, שיסייעו לילדים לפתח יכולות יצירה, חשיבה ושיתוף באופן חווייתי ומהנה. מנהלת אגף חטיבה צעירה במינהל החינוך: "מדובר בהזדמנות נהדרת לילדים"

פורסם בתאריך: 29.3.23 09:52

     

גני טרום החובה באשדוד התחדשו השבוע בלוחות קיר מודולריים רב שימושיים ליצירה ובניה. מדובר בלוח קיר המציע עשרות פעילויות המעשירות ומפתחות את חשיבת הילדים, ומסייעות לפיתוח המוטוריקה העדינה שלהם.

את התקנת הלוחות יזמו באגף גני הילדים במינהל החינוך בניהולה של אפרת עזריה, המקדם תכניות חינוכיות המעודדות את הילדים לפתח חשיבה יצירתית, עם אמצעי למידה מתאימים למגמות העתידיות.

"צוות הגן הקצה פינה מיוחדת להתקנת קיר ההייטק ומעתה תהיה לילדים אפשרות נוספת לפיתוח דרכי חשיבה ויכולת יצירתית עצמית", אמרה עזריה וציינה כי מדובר במתקן נוסף המרחיב את מגוון מרכזי הלמידה והמשחק בגן.

לוחות הייטק בגני טרום חובה באשדוד. צילום: אגף גני ילדים

לוחות הייטק בגני טרום חובה באשדוד. צילום: אגף גני ילדים

יתרונו של לוח ההייטק המודולרי שהוא רב שימושי ומציע מגוון אפשרויות לפעילות אישית וקבוצתית. העבודה על הקיר מאפשרת עבודה יצירתית ברמה האישית, לימוד של מושגים בסיסיים ושיפור המוטוריקה העדינה בקרב הילדים הרכים, וכן מציעה מסגרת של שיתופי פעולה ועבודה קבוצתית תוך הנחלת ערכים של עזרה הדדית, מחויבות, ותרומת הפרט לקבוצה.

עם הלוח החדש סופקה ערכת עזרים עם צורות הנדסיות, פטריות, גלגלי שיניים, ברגים, נעצים ועוד, כאשר הבניה נעשית בצורה ידנית או באמצעות כלי עבודה בצורה חופשית או באמצעות דגם. באגף החינוך מסרו כי "המשוב שהתקבל ממנהלות הגנים היה נפלא וההנאה מהפעילויות עבור הילדים הרחיב את הלב".

מרטין עובדיה, מנהלת אגף חטיבה צעירה במינהל החינוך, בירכה על המיזם החדש וציינה כי "מדובר בהזדמנות נהדרת לילדים, לפתח חשיבה יצירתית באמצעות משחק – הן ע"י משחק עצמאי והן ע"י משחק בחברותא".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר