מיכל דליות. צילום: יח"צ
מיכל דליות. צילום: יח"צ

סופר נני מגיעה לאשדוד: מיכל דליות בהרצאה מרתקת על חינוך ילדים

מיכל דליות, הסופר נני שכולם מכירים מתכנית הטלוויזיה המפורסמת, מגיעה לאשדוד להרצאה מרתקת בנושא חינוך ילדים לעצמאות. מתי? יום שלישי 28.2.23 במרכז קהילתי "ספרא"

פורסם בתאריך: 14.2.23 00:16

     

אין כמעט מי שלא מכיר את מיכל דליות בהקשר של חינוך ילדים. רובינו צפינו בה רק על המסך בתכנית "סופר נני" או בתכניות הבוקר, וניזונו מהספרים שלה בנושא גידול ילדים. כעת היא מגיעה באשדוד, להרצאה מיוחדת שתסביר להורים כיצד לחנך ילדים לעצמאות.

 

בהרצאתה "על חינוך ילדים", תדבר מיכל על פיתוח וחיזוק בטחונו העצמי של הילד. כולנו יודעים בברור שתפקיד ההורים הוא לשמור על בטחונו של הילד, להזין אותו, להלביש אותו, לדאוג למחסורו, לקנות לו צעצועים, לאהוב אותו – ויש תפקיד אחד שלעיתים, במרוץ היום יומי שוכחים אותו והוא להכשיר את הילד לחיים מחוץ לבית. לעולם האמיתי שבחוץ.

מיכל דליות. צילום: יח"צ

מיכל דליות. צילום: יח"צ

התפקיד הכי חשוב שלנו הוא לגדל בני אדם עצמאיים, אחראיים, כאלה שיודעים להתמודד היטב עם משימות החיים. כדי להתמודד היטב עם משימות החיים יש לצייד את הילד בכלים מתאימים. ותפקיד חשוב של ההורים הוא לבנות בילד דימוי עצמי חיובי וביטחון פנימי בעצמו השווה לביטחונו העצמי. אז איך עושים זאת? דליות מאמינה בצורך לתת להם להתנסות בחיים, להתאמן בחיים, להסתפק לעתים בתפקיד המשגיח ולסמוך על הילדים שיש להם את הכוחות ללמוד על החיים מהמציאות.

"על חינוך הילדים" מפגש מרתק עם מיכל דליות. יום שלישי, 28.2.23 בשעה  19:30, מרכז קהילתי "ספרא", רח' אב 4, אשדוד. עלות כרטיס: 20 ₪ בלבד, לרכישת כרטיסים >  http://bit.ly/3xhvyaw, או במספר: 6452*


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר