מירוץ לזכר אופק אהרון ואיתמר אלחרר ז"ל
מירוץ לזכר אופק אהרון ואיתמר אלחרר ז"ל

"הזדמנות לחנך לאהבת הארץ": תלמידי אמית יגל אשדוד במירוץ לזכר אופק אהרון ואיתמר אלחרר ז"ל

לרגל יום קבלת התעודות בחרו לתמידי עמית יגל באשדוד לקיים מירוץ מיוחד לזכר קציני צה"ל אופק אהרון ואיתמר אלחרר ז"ל שנהרגו בשוגג בשנה שעברה. המירוץ נערך יחד עם בוגרי הישיבה, לוחמי היחידה, כשכולם לובשים חולצות שהודפסו במיוחד ליום המירוץ

פורסם בתאריך: 9.2.23 05:06

     

בישיבת אמית יגל בחרו לציין את יום המחצית וחלוקת התעודות במירוץ לזכר קציני צה"ל אופק אהרון ואיתמר אלחרר ז"ל, המפקדים ביחידת אגוז שנהרגו בשוגג לפני כשנה מירי כוחותינו. בבוקר המירוץ ניהלו התלמידים שיחה עם נדב, שהיה סמ"פ ביחידה תחת פיקודם, ממנו ספגו התלמידים ערכים של גבורה ודבקות במטרה. לאחר מכן המירוץ יצא לדרך על טיילת אשדוד יחד עם לוחמי היחידה של הקצינים ובוגרי הישיבה, כשהתלמידים לובשים חולצות שהודפסו במיוחד לרגל המירוץ.

 

"מטרת המירוץ היא להעלות מודעות לסיפור, ולהנציח את החיילים, שני לוחמים בעלי אישיות מדהימה", אמר אוהד חלילי יו"ר מועצת התלמידים ותלמיד כיתה י"א. "שמענו עליהם מהאנשים שהיו הקרובים ביותר לאיתמר ואופק. המירוץ מעלה את המודעות בישיבה בפרט ובעיר אשדוד בכלל למקרה המצער, ומנציח כל שנה מחדש את האחים שלנו. אנחנו התלמידים חשים גאווה אדירה כאשר אנחנו רצים עם תמונתם של החיילים על החולצה, ואינספור דגלי ישראל מסביבנו, כדי להעביר מסר חד וחלק: עם ישראל חי".

ישיבת אמית יגל אשדוד

זיו חסן, רכז חברתי ומוביל המירוץ הוסיף "המירוץ של תלמידי החטיבה העליונה לזכרם של הלוחמים האהובים הוא הזדמנות נפלאה שלנו בישיבה לחנך לאהבת הארץ והמולדת ולשירות משמעותי. המפגש עם דמותם מעוררת ההשראה של הלוחמים הנופלים ז"ל, ולהבדיל, האנרגיות והרוח של הלוחמים שהגיעו מהיחידה להשתתף איתנו במירוץ ערכי, תורם רבות לתלמידים ומספר את סיפורה של החברה הישראלית. סיפור של עם אחד. ארץ אחת ומדינה אחת אהובה של כולנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר