תלמידי ישיבת עמית יגל. צילום: זיו חסן
תלמידי ישיבת עמית יגל. צילום: זיו חסן

"עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה": תלמידי אמית אשדוד מחזקים את חיילי צה"ל

תלמידי אמית יגל באשדוד יצאו למבצע חיזוק ללוחמי צה"ל לקראת יום השנה השמיני לנפילתו של סרן יוחאי (ג'וחא) קלנגל הי"ד, שנפל בפעילות מבצעית במורדות הר דב. הם אספו ממתקים במשך שבוע וחילקו לחיילים יחד עם מילים חמות, והסתובבו עם דגל ישראל וקראו "עם ישראל חי" כדי שגם התושבים ישמעו, ויתחזקו גם הם

פורסם בתאריך: 1.2.23 07:10

     

לקראת יום השנה השמיני לנפילתו של סרן יוחאי (ג'וחא) קלנגל, שנהרג בפעילות מבצעית במורדות הר דב מירי טיל נ"ט על שיירת כלי הרכב הגדודית – יצאו השבוע תלמידי ישיבת אמית יגל באשדוד למבצע ג'וחא, לעשות מתוק בלב לחיילי צה"ל ולהעניק להם חיבוק חם. כל זאת בתזמון מצמרר לאחר הפיגוע הרצחני בירושלים בערב שבת בשבוע שעבר.

 

במשך שבוע אספו תלמידי מועצת התלמידים בישיבה חטיפים ושתייה קלה, ולאחר מכן יצאו לתחנה המרכזית הסמוכה לישיבה, וחילקו את כל החטיפים עם חיבוק וחיזוק ללוחמים. בנוסף יצאו תלמידי שכבות י'-יא' בהובלת הרב מעוז שוורץ, יחד עם דגלי ישראל והמון רגש, לחזק את רוח התושבים ולצעוק בקול "עם ישראל חי".

"יצאנו לחזק את הלוחמים והחיילים היקרים שלנו ומבצע ג'וחא זימן לנו הזדמנות נהדרת לכך", אמר אלעד שפרונג, תלמיד כיתה ז2 ודובר מועצת התלמידים. הרב שלום מלול, ראש הישיבה אמר: "ישיבת אמית יגל אשדוד מחנכת ל'עלה נעלה' יחד עם חיילי צה"ל ותושבי אשדוד. אנחנו לא מתייאשים. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר