דיאן שוורץ ואדר כהן בבית החולים
דיאן שוורץ ואדר כהן בבית החולים. מתוך אינסטגרם

צפו במחווה המרגשת של דיאן שוורץ לאדר כהן מאשדוד שנפצעה קשה במקסיקו

המקרה של אדר כהן שנפצעה קשה בארץ זרה נגע בכוכבת "האח הגדול" דיאן שוורץ שהחליטה לעשות קצת טוב על הלב של אדר שהתרגשה מאוד מאוד. צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 15.1.23 18:21

     

התאונה הקשה שעברה מעצבת האופנה האשדודית, אדר כהן, היכה גלים ברחבי הרשת. עם הגעתה לארץ החלו חבריה וחברותיה לבקר אותה, לתמוך בה ולאחל לה רפואה שלמה.

אדר כהן בבית החולים

אדר כהן בבית החולים

הסיפור של המעצבת שניצלה ונשארה בחיים אחרי תאונה כל כך קשה בארץ זרה נגע בליבם של רבים, אחת מהן כי דיאן שוורץ, כוכבת "האח הגדול" שבניגוד לתדמית שנוצרה לה בתוכנית הריאליטי, במקרה הזה היא גילתה לב ענק.

אדר כהן סיפרה על כך: "למרות שהיא לא הסכימה לי לשתף את זה בא לי שכל העולם ידעו!! דיאן שמעה על המקרה ומיד פנתה אליי, שאלה לשלומי הרעיפה עליי מלא אהבה ודאגה, בשיחה שלנו שיתפתי אותה שממש קשה לי עם איך שאני נראת… כולי מוזנחת… השיער… הגבות… הציפורניים… ישררר דיאן בלי לחשוב פעמיים אירגנה לי צוות שיגיעו אליי ביחד איתה ועשו לי שיער, ציפורניים וגבות".

כהן פרסמה בסטורי את הביקור של שוורץ ואת הצוות שהגיע עמה כדי לעשות קצת טוב על הלב שלה, "התחושה הזאת של אישה שנמצאת במקום הכי קשה שלה… אישה שאיבדה את היד שלה… ומרגישה הכי רע עם עצמה ועם המראה שלה… ופתאום בא צוות ועושה לי טיפולי יופי בכדי שארגיש הכי יפה עם עצמי… אבל עזבו את זה כי זה החלק הקטן! החלק הענק זאת התחושה הזאת שדיאן המלכה הזאת הפכה את העולם בשבילי, נשים שבאו מהזמן שלהם נטו לעשות מצווה ולגרום לי להרגיש טוב!".

צפו בביקור של דיאן שוורץ (מתוך האינסטגרם):

עוד כתבה כהן: "אחת הטראומות הכי גדולות שלי מהמקרה זה שהרגשתי חסרת אונים מדממת כמעט למוות ובני אנוש לא היו שם בשבילי… ואחת התרופות לטראומה הזאת זה האנשים, המלאכים הטובים כמו דיאן פה בארץ שהופכים עולמות בכדי לעשות לי טוב ולהרגיש עטופה בכל כך הרבה אהבה".

דיאן שוורץ כתבה לה בתגובה: "אדר אני אוהבת אותך!!!!! הכי יפה בעולם אין כזו הלב מתפוצץ ממך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר