אדר כהן בבית החולים
אדר כהן בבית החולים

"אם אלוהים לא היה איתי מזמן אני מתה": מעצבת האופנה האשדודית אדר כהן נפצעה קשה במקסיקו

כהן, בת 24, נפצעה בתאונה בעת שרכבה על טרקטורון במקסיקו. היא נפצעה באורח קשה ובקרוב אמורה לעשות את דרכה ארצה

פורסם בתאריך: 8.1.23 17:10

     

אדר כהן, מעצבת אופנה מוכרת מאשדוד נסעה לטיול במקסיקו. לפני מספר ימים היא הייתה מעורבת בתאונת טרקטורון בה נפצעה באורח קשה.

כהן, בת 24, הובהלה לבית חולים מקומי ושם היא מאושפזת עד עכשיו, לאחר שעברה ניתוח והיא אמורה לעבור ניתוחים נוספים לפני שתחזור להמשך טיפולים בארץ.

אדר כהן במקסיקו לפני התאונה

אדר כהן במקסיקו לפני התאונה

אתמול היא פירסמה סרטון שצולם זמן קצר לאחר שנפצעה והיא כתבה עליו: "לא יודעת איך הצלחתי לצלם את הסרטון הזה בזמן שאני מפוצצת משככי כאבים והרגעה. לא יודעת להסביר לכם את הכאב שהרגשתי באותו הרגע. נראה לי זה כי חשבתי שזה יהיה הסרטון האחרון אז רציתי להיפרד".

עוד כתבה כהן: "אם אלוהים לא היה איתי שם אני כבר מזמן מתה. צריכה להגיד אלף פעם מזמור לתודה על מה שעברתי ועוד אעבור. ובבקשה אל תפסיקו להתפלל עליי. יש עוד ניתוחים לעבור ותשמרו על עצמכם. יכולים לקרות הרבה דברים במקסיקו בלי קשר לסמים".

בסרטון נוסף שפרסמה לפני מספר שעות היא הודתה לכל חבריה שהתפללו עליה: "רציתי להגיד תודה על התפילות והחזיוקים והכוחות ששלחתם לי. אני לא מצליחה לענות כי אני עם מורפיום ומשככי כאבים אבל אני קוראת את הכל ואני מודה לכם. ותודה רבה לאל שבשמיים שבזכותו אני חיה, רק בזכותו. למשפחה שלי שאנ יאוהבת אותם והכל יהיה בסדר ואני אהיה חזקה. תודה רבה לכולם".

צפו באדר מבית החולים:

רק אמש הובא למנוחות דילן גרימברג, תושב אשדוד בן 23, שאף הוא טייל במקסיקו, אלא שהוא מת לפתע במהלך מסיבה בפסטיבל "זאמנה" בעיר טולום שבמקסיקו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר