מרכז אסותא כלניות באשדוד
מרכז אסותא כלניות באשדוד

תושב אשדוד יצא מחדר ניתוח ונדהם: "ניתחו לי את הרגל הלא נכונה"

לאלברט צרפתי מאשדוד קרה הסיוט הכי גדול שיש לכל מי שנכנס לחדר הניתוח בהרדמה מלאה - הרופאים ב"אסותא כלניות" ניתחו לו את הרגל הלא נכונה. "זה הזוי, אני עכשיו עושה שיקום לרגל שהייתה בריאה", מספר צרפתי

פורסם בתאריך: 5.1.23 19:02

     

לאלברט צרפתי, תושב אשדוד אירעה לפני מספר חודשים תאונת עבודה במקום עבודתו. הוא דרך על משטח שכיסה בור, אלא שהמטשח נפל והוא נפל לתוך הבור, "רגל שמאל שלי קיבלה מכה ונהיה קרע במיניסקוס", הוא מספר.

הוא הלך לרופא אורתופד והתלונן על כאבים ברגל שמאל, "שלחו אותי לבדיקת MRI ברגל שמאל ושם נראה כי יש קרע במיניסקוס והאורתופד המליץ לעשות ניתוח בברך". הוא מיד קבע תור לניתוח במרכז אסותא כלניות שבאשדוד ואכן הגיע ביום הניתוח כפי שנדרש. "הגענו לבית החולים, נכנסתי, עברתי דרך האחות, המרדים וכנראה היה לה את המסמכים שזה רגל ימין ולא שמאל".

אלברט צרפתי

אלברט צרפתי

הוא קיבל את חומרי ההרדמה, הוכנס לחדר הניתוח ויצא ממנו כעבור זמן. "כשקמתי מהניתוח אני מתאושש ושואל 'למה רגל ימין חבושה?', לא הבנתי. אמרתי 'רגע, משהו לא טוב קרה פה'. נכנסתי מיד בטלפון למסמכים שלי לבדוק את ה-MRI וראיתי שמדובר ברגל שמאל. מיד אמרתי לאשתי שניתחו לי את הרגל הלא נכונה. היא קראה להם ומיד החלה סאגה של כמה שעות שהרופאים נכנסים ויוצאים ומחליפים צבעים והבינו את הטעות".

מה הם הסבירו?
"הם לא יכלו להסביר הרבה. הרופא המנתח התנצל, האחראים שם התנצלו ואמרו 'אל תדאג', 'יהיה בסדר'. אבל הרבה הם לא יכלו לעשות. כשרציתי לצאת הם נתנו לי תעודת שחרור ולא רשמו שם שום דבר. זרקתי להם את התעודה, אמרתי להם שאני לא יוצא כאילו לא קרה כלום, כאילו ניתחו את רגל ימים והכל בסדר. אז הם הוסיפו שם שנודע שזאת טעות".

מה חשבת כשגילית את הטעות הזאת?
"הייתי בהלם, הרגל חבושה, רגל לא נכונה. עשיתי את כל ההליך וחיכיתי חודשיים ואחרי זה אני עושה ניתוח ברגל הלא נכונה. אני בבית בתאונת עבודה ובמקום לעשות שיקום ולחזור, אני עכשיו עושה שיקום על רגל שהייתה בריאה".

בינתיים נשלח מכתב התראה לפני תביעה מעורכת הדין של צרפתי, ענת גינזבורג לרשת אסותא. עברו כמה וכמה שבועות מאז המקרה, אך עד היום צרפתי לא מאמין שהוא חווה את הטעות הזאת. "זה סיפור הזוי", אומר צרפתי.

הרגל הבריאה של צרפתי חבושה אחרי ניתוח

הרגל הבריאה של צרפתי חבושה אחרי ניתוח

אז זה אומר שעכשיו שתי הרגליים שלך עם בעיות.
"הרגל המנותחת היא אחרי ניתוח מיותר, והרגל שאמורה לעבור ניתוח לא מנותחת".

אתה מתקשה ללכת.
"קשה ללכת וקשה מדרגות. זה כואב כשאתה מאמץ אותה ולפעמים הכאב עובר לגב".

עכשיו תטפל ברגל שמאל?
"אני לא יודע, אני לא חושב על זה עכשיו. לא יודע. זה עדיין פחדים וחששות".

מרשת אסותא נמסר כי הנושא בבדיקה, ואסותא תגיב מול בא כוחו של המטופל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר