רוי הרוש ועידן חיון. צילום: עידן כהן
רוי הרוש ועידן חיון. צילום: עידן כהן

הבמה שלהם: רוי הרוש ואלעד חיון משיקים את האלבום המשותף

האמנים רוי הרוש ואלעד חיון, יעלו ביום חמישי בשבוע הבא מופע משותף וחד פעמי, עם שירים מהאלבום עליו הם עובדים כבר שנתיים - our world. המופע יכלול שירים מהאלבום וקאברים של שירים מוכרים ואהובים, יחד עם כוריאוגרפיה של חבורת רקדניות מוכשרות, מסכי לד וקליפים מרהיבים

פורסם בתאריך: 26.12.22 03:48

     

ב-5.1.22 יום חמישי בשבוע הבא, יעלו האמנים רוי הרוש ואלעד חיון, מופע משותף וחד פעמי שיהווה השקה לאלבום המשותף שלהם עליו הם עובדים כבר שנתיים. האלבום our world, נכתב מנקודת מבט אישית שלהם על החיים ועל איך הם נתפסים ע"י אנשים אחרים. המופע יכלול שירים מהאלבום, וקאברים של שירים אהובים. "חולמים להביא את חו"ל לארץ", הם אומרים "לתת מופע מטורף ומושקע, שהקהל ירגיש שהגיע להופעה בינלאומית".

הרוש וחיון הכירו בלימודים בסטודיו למשחק של לירן דוד במונראט אשדוד. הרוש הוא שחקן וזמר, וחיון הוא שחקן, ומנהלו המוזיקלו של הרוש. האלבום המשותף שלהם כולל שירי פופ, רוק, אר אנד בי ועוד. "אנו עובדים קשה למען המוזיקה ולמען האמנות ומתגאים ומתרגשים שאנו לקראת מופע השקת האלבום", אמר רוי. "החלום הגדול שלי זה להיות מי שאני, לשיר את השירים שלי ואת המילים שכתבתי, לפרוץ ולהגיע לתודעת הקהל הרחב. שאנשים יכירו את השירים שלנו ויעריכו את המוזיקה, ולצד זה אנו חולמים להופיע על הבמות הכי גדולות עם הרקדנים הכי טובים והצוות הכי מדהים שיש. אני כבר רואה את זה מתרחש בעתיד אבל עד אז אני נותן מעצמי הכול ועובד הכי קשה שאפשר".

רוי הרוש ועידן חיון. צילום: עידן כהן

רוי הרוש ועידן חיון. צילום: עידן כהן

 

אלעד חיון, שאמור להתגייס בפברואר הקרוב ולהצטרף לקאסט היוקרתי של תיאטרון צה"ל הוא המפיק המוזיקלי, המנגן על פסנתר וסינתיסייזר ואחראי על הלחנים באלבום המשותף. "רוי ואני כותבים יחד את מילות השירים ולכל שיר סגנון יש שונה מבחינת ווקאלית, מהרמוניות ועד לשירה".

האלבום יושק במופע חד פעמי וכולל כוריאוגרפיה עם חבורת רקדניות, מסכי לד וקליפים מרהיבים. המופע יכלול את שירי האלבום שלהם our world ובו שירים על שלל נושאים כמו חברות (faces) זוגיות רעילה (toxic love).

"העולם שלנו" our world המופע המוזיקלי של רוי הרוש (RH) ואלעד חיון. יום חמישי, 5 בינואר 2022, פתיחת דלתות: 20:30, התחלת מופע: 21:00, אולם מופעים מונארט מרכז תרבות דרך ארץ 8, אשדוד. כרטיסים: 55 ₪. להזמנות: https://did.li/ZA8YH. בטלפון: *6452.

רוי הרוש. צילום: דניאל מלמד כהן

רוי הרוש. צילום: דניאל מלמד כהן


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר