מקרה האלימות כפי שתועד

"לא נשלים עם אלימות": ד"ר לסרי מגיב לתקיפת התלמיד באשדוד

פורסם בתאריך: 17.12.22 22:29

     

סרטון שהופץ ברשתות במהלך סוף השבוע, מראה תקיפה מתוכננת של תלמיד בבית הספר מקיף באשדוד. בתיעוד נראה תלמיד אחד כבן 13 מכה באלימות תלמיד אחר וזאת בין כותלי בית הספר עצמו ולעיני תלמידים רבים.

אגב, זמן קצר לאחר מכן הפיץ הבלוגר דניאל עמרם, מי שחשף את התיעוד הזה, תיעוד נוסף שבו נראה התלמיד התוקף מכה שוב את אותו התלמיד אבל הפעם מחוץ לבית הספר.

הסרטון זעזע תושבים רבים ואת כל מי שצפה בו ואף הביא לחקירתו של הנער במשטרה.

שרון מרק. צילום: פבל

שרון מרק. צילום: פבל

חברת המועצה שרון מרק קראה לראש העירייה לבנות תוכנית חירום בנושא: "לאור מקרי האלימות הקשים בשבועות האחרונים במערכת החינוך באשדוד, ראש העיר אשדוד צריך לחדול להתעסק בתפל אלא בעיקר: מיגור האלימות במערכת החינוך. אני קוראת לו ולמינהל החינוך להתעשת ולבנות תכנית חירום עירונית כזו שתשיב את הביטחון והחוסן במערכת החינוך באשדוד. זהו מקרה שאינו יכול לעבור לסדר היום המחייב טיפול מיידי. מכאן אני מחזקת את הנער הנפגע ומשפחתו וקהילת בית הספר כולה".

הערב, התייחס ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, לאירוע האלימות ומסר: "אירוע האלימות שהתרחש השבוע בין כותלי בית הספר באשדוד מזעזע בחומרתו, ומטופל באפס סובלנות וברגישות החינוכית המתבקשת ע"י המשטרה, הנהלת ביה"ס, מינהל החינוך בעיריה ומשרד החינוך.

"המסר שלנו נגד אלימות מכל סוג שהוא, בוודאי בין כותלי בית הספר בו התלמידים צריכים להיות מוגנים באופן מלא ובטוח, הינו חד-משמעי. ומערכת החינוך יחד עם גורמי האכיפה יביאו זאת לידי ביטוי במיצוי הדין עם הנער המכה".

ד"ר יחיאל לסרי

ד"ר יחיאל לסרי

עוד הוסיף ד"ר לסרי: "הנהלת ביה"ס בו התרחש האירוע מקיימת קשר אישי עם כלל הורי התלמידים, הכולל הסבר על האירוע ועל הפעולות הננקטות להבטיח את מוגנות התלמידים.

"בנוסף, הנחיתי לקיים מחר בכל מערכת החינוך באשדוד שעת לימודים, שתעסוק בשיח על מניעת אלימות לסוגיה. לא נקל ראש ולא נשלים עם אלימות פיזית, מילולית, או אחרת, ונמשיך לדאוג שכל בית ספר יהיה בית בטוח עבור תלמידיו.

"אירוע מסוג זה עלול לערער את תחושת הביטחון של התלמידים, ויחד עם צוותי ההוראה ההורים והתלמידים נשיב את תחושת הביטחון הזו במהירות האפשרית".

כזכור,  רק לאחרונה פורסם על אירוע אלימות כלפי ילד עם אוטיזם במוסד חינוכי באשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר