צילום בתרגול בסימולטור של נמל אשדוד. צילום: יח"צ נמל אשדוד
צילום בתרגול בסימולטור של נמל אשדוד. צילום: יח"צ נמל אשדוד

עגן עם ספינתו הפרטית: ד"ר ג'ון דמרטיני, סופר רבי המכר בהרצאה לעובדי נמל אשדוד

סופר רבי המכר וענק הפסיכולוגיה, היזמות, וההתפתחות האישית האמריקאי, ד"ר ג'ון דמרטיני, הגיע לנמל אשדוד, העביר הרצאה לעובדי הנמל וסטרטאפים הפועלים בו על יזמות, והתנסה במנופים החדשניים של רציף 21

פורסם בתאריך: 16.12.22 08:22

     

נמל אשדוד אירח בשבוע שעבר את ד"ר ג'ון דמרטיני, אחד המומחים הבינלאומיים המובילים בתחום ההתפתחות האישית והעסקית, אשר פרסם 40 ספרים שתורגמו ל-39 שפות, ורבים מהם הפכו לרבי מכר. דמרטיני הגיע בספינתו הפרטית, ולאחר מכן העביר הרצאה לקהילת סוכני החדשנות של הנמל ולסטרטאפים אשר לוקחים חלק בחממה הטכנולוגית של הנמל, Blue Ocean for Startups, ביוזמת מחלקת החדשנות.

במהלך ההרצאה, דמרטיני הציג את התובנות שלו על הצלחה ויזמות. כמו כן, דיבר על כלים מנטליים להתמודדות עם האתגרים בעולם כאוטי וחסר ודאות, דרכים להגשמה עצמית דרך עשייה, חשיבה מחוץ לקופסא במסע היזמות, והאופן שבו יזמים יכולים לקדם מהלכים אשר הולכים את הערכים שחשובים להם. לאחר ההרצאה, דמרטיני הגיע לסימולטור והתנסה במנופים החדשניים שברציף 21.

נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון

נמל אשדוד. צילום: שאול ביטון

"נמל אשדוד עושה את מירב המאמצים בשביל לקדם יזמות, בין אם באמצעות החממה הטכנולוגית שהקמנו ופועלים בה כבר 60 סטארטאפים ישראלים אשר משנים את עולם הלוגיסטיקה, הסייבר, הסביבה, והשינוע, ובין אם באמצעות הענקת כלים מעשיים לקהילת סוכני החדשנות וליזמים הפועלים בנמל", אמר רועי אברהמי, מנהל מחלקת החדשנות של נמל אשדוד. "אני מודה לד"ר ג'ון דמרטיני שהגיע להתארח בנמל, ובטוח שההרצאה שלו גרמה לכל הנוכחים לחשוב אחרת על המציאות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר