צחי אבו, אלי לחמני. צילום: פבל
צחי אבו, אלי לחמני. צילום: פבל

צחי אבו תוקף את לחמני על רקע סערת איקאה: "אתה מתנגד לכל מה שקשור למשפחת אבו"

הכוונה של איקאה לבטל את הקמת הסניף באשדוד עוררה קולות רבים שקראו לבוא לקראתה, אלא שהיה מי שהשמיע קול אחר - ד"ר אלי לחמני - שטען כי אין סיבה לעשות הנחות לענקית הריהוט השוודית. מי שתקף אותו היה מי שאמור להרוויח הון מעסקת איקאה - איש העסקים צחי אבו שטען כי לחמני פועל נגד משפחת אבו ממניעים אישיים

פורסם בתאריך: 11.11.22 09:03

     

לאחר שפורסם כי עיריית אשדוד פועלת להפחתת דמי הארנונה שתשלם חברת איקאה וזאת על מנת למנוע את הקמת הסניף בעיר, יש מי שטוען כי אין סיבה לעשות זאת.

יו"ר האופוזיציה, ד"ר אלי לחמני פרסם פוסט ובו תקף את התנהלות העירייה דווקא מהצד השני "איקאה היא איננה הייטק!", כתב לחמני, "אני בעד עידוד הבאת מסחר חדש לעיר, באמצעות הנחה שעיריית אשדוד יכולה לתת בארנונה, במקרה של איקאה אני נגד, למה אתם שואלים? מאחר וזה מגיע על חשבון הנחה שצריכה הייתה להינתן לחברת הייטק שהעיר כה זקוקה וצמאה לה. עיריית אשדוד הקצתה את השטח המדובר למטרת פיתוח וקידום תעשיית ההייטק בעיר, ובינתיים נראה שהיא מעודדת להרחיק את השגת ייעודו של הקרקע המדוברת, בכך מרחיקה את אשדוד יותר ויותר מהגדלת מקומות העבודה בתחום ההייטק וכתוצאה מכך, תגדיל את העזיבה של ילדינו את העיר".

איקאה. צילום מתוך גוגל סטריט וויו

איקאה. צילום מתוך גוגל סטריט וויו

עוד כתב לחמני כי צריך לתמוך בעסקים הקטנים המתקשים ולא ברשתות מסחר גדולות וכן טען כי המיקום של איקאה ברובע המיוחד יחמיר את בעיית הפקקים הקיימת גם כך ביצאיה הדרומית, "לכן, מציע לראש העיר במקום להתמקד במתן בהנחות ארנונה למסחר, להתמקד בבעיה הגדולה של העיר- הפקקים. אני קורא לראש העיר ולכל חברי המועצה להצטרף לאשדוד תנצח, במאבק החשוב שלנו להוספת 2 כניסות נוספות לעיר".

מי שהגיב לו, הוא איש העסקים צחי אבו ומי שאמרו להרוויח לא מעט כסף מפתיחת הסניף של איקאה באשדוד שהאשים את לחמני כי הוא פועל במניעים אישיים, "באמת מבלבל את המוח… איקאה זה לא בקריית ההייטק, זה בשטח הביג", כתב אבו, "תספר לכולם שכל מה שקשור למשפחת אבו אתה מתנגד מסיבות אישיות שלא קשורות לפיתוח העיר. כך היה שהתנגדת לרובע המיוחד. כך היה שהתנגדת להקמת מפעל הייטק אלבטק. כך אפילו על פרוייקט תמ"א ברחוב המפרש וכך גם על פרוייקט פינוי בינוי ברובע ו'. הקנאה שלך והמניעים האישיים שלך כנראה שיבשו דעתך וכעת גם איקאה לעיר לא טוב… והגדלת לעשות ולזרות חול בעיני התושבים ולטעון שהשטח הוא בקריית ההיטק… שוב שקר… הקנאה מוציאה את האדם מן העולם".

כזכור, איקאה טענה כי עיריית אשדוד דורשת ממנה לשלם 205 ש"ח למ"ר ארנונה וכי בנתניה היא משלמת 80 ש"ח ולכן היא לא תפתח סניף באשדוד. בעירייה טענו לעומת זאת כי בראשל"צ משלמת איקאה 344 ש"ח למ"ר ולמרות זאת העירייה תבוא לקראת איקאה ותמצא דרכים להוזיל את דמי הארנונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר