ילדי סדנאות המשחק. צילום: יח"צ
ילדי סדנאות המשחק. צילום: יח"צ

תיאטרון אורנה פורת מציג: סדנאות משחק לילדים בכיתות א-ו' במרכז מונארט אשדוד

סדנאות המשחק לילדים מבית תיאטרון אורנה פורת פתחו את שעריהן במרכז מונארט באשדוד. הסדנאות מיועדות לתלמידי כיתות א' - ו', ואינן כרוכות במבחני קבלה. מטרתן- לתת במה, תרתי משמע, לילדים ובני נוער שרוצים לבטא את עצמם באופן יצירתי

פורסם בתאריך: 18.9.22 17:48

     

איך מפתחים יצירתיות ואפשרות לביטוי עצמי אצל ילדים? סדנאות משחק ותיאטרון הן ללא ספק פתרון לכך. החוג השנתי של תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער מאפשר לילדים ללמוד בצורה מקצועית, מעמיקה ומהנה את מקצועות הבמה והתיאטרון. בסדנה שנתית, חד-שבועית, בחללי עבודה איכותיים, נפגשים התלמידים עם מיטב המורים, אשר פורשים בפניהם את עולם התיאטרון והבמה.

הסדנאות מציעות לילדים לערוך היכרות עם עולם התיאטרון תוך פיתוח מיומנויות משחק, דמיון, ביטוי ובטחון עצמי באמצעות חוויה יצירתית ומקצועית.  השיעורים בפיקוח המחלקה האמנותית והחינוכית של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, ומיועדים לילדים בכיתות א'-ו' כשתוכנית הלימודים משתנה בהתאם לשכבת הגיל ומתקיימת אחת לשבוע באופן קבוע.

השיעורים בנויים בצורה של תהליך עבודה מעמיק בו מתרגלים התלמידים אלמנטים שונים מתחום המשחק. התנסות זו תורמת לפיתוח היצירתיות והביטוי העצמי. הקבלה לסדנאות אינה כרוכה במבחני קבלה: הסדנאות נותנות מקום לכל ילד ובן נוער שרוצה לפתח את יכולותיו במיומנויות הבמה השונות ולהנות מהחוויה שההתנסות בהן יכולה להעניק לו.

אלי פורמנוב, מלמד משחק בסדנאות של תאטרון אורנה פורת. צילום: יחצ

אלי פורמנוב, מלמד משחק בסדנאות של תאטרון אורנה פורת. צילום: יחצ

את הסדנאות  מלמד המורה אלי פורמנוב – שחקן, מורה ובמאי תיאטרון, מורה למשחק בסדנאות 'תיאטרון אורנה פורת'. פורמנוב, בוגר 'גודמן בית ספר למשחק', בוגר קורס צ'אבק בהנחיית אלון נוימן וקורס הכשרת מאמנים מטעם 'מכללת יוזמות'. שחקן במגוון הצגות ילדים. מורה לתיאטרון ובמאי בחוגים פרטיים ובמגוון מוסדות חינוך, נוער בסיכון, וחינוך מיוחד באזור הדרום.

השיעורים בנויים בצורה של תהליך עבודה מעמיק בו מתרגלים התלמידים אלמנטים שונים מתחום המשחק –הצגת דמות , קונפליקט, אלתור סצנות התמודדות עם טקסט כתוב ועוד. התנסות זו תורמת לפיתוח היצירתיות והביטוי העצמי, ובמקביל משפרת את יכולות הריכוז, ההקשבה והעבודה בצוות.

במהלך השנה צופים התלמידים בהצגות החדשות של התיאטרון ונפגשים עם אמנים בתחומים שונים למפגשי העשרה. באמצע השנה יתקיים שיעור פתוח, אליו מוזמנים ההורים כדי לקבל טעימה מהנעשה בשיעורים. התלמידים יזכו לצפייה בחזרה גנרלית של הצגות התיאטרון החדשות המתאימות לגילם, ובסיומן, להיפגש ולשוחח עם היוצרים אודות תהליך העבודה על ההצגה.

בנוסף יצפו התלמידים בסדנת אמן אורח: באמצע שנת הפעילות, מקבלים התלמידים סדנה של אמן אורח מתחום אמנויות הבמה. שיאו של התהליך בערב חגיגי ובו כל קבוצה מעלה מופע סיום חגיגי- הצגת סוף שנה – הצגה מקצועית עם תפאורה, מוזיקה, תלבושות ואביזרים.

ילדי הסדנא של אורנה פורת מציגים: פיטר פן. צילום: יח״צ החברה העירונית לתרבות ופנאי אשדוד

ילדי הסדנא של אורנה פורת מציגים: פיטר פן. צילום: יח״צ החברה העירונית לתרבות ופנאי אשדוד

סדנאות התיאטרון: ימי רביעי: תלמידי כיתות א' – ג' בין השעות: 17:00-18:00, תלמידי כיתות ד' – ו' בין השעות 18:00-19:30.
פרטים והרשמה: מונארט מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. למידע והרשמה: 08-8545130/1.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר