הזמרת אופירה גלוסקא. צילום: ראובן חיון
הזמרת אופירה גלוסקא. צילום: ראובן חיון

מופיעה שוב: אופירה גלוסקא, במופע עם להיטי הזהב של הלהקות הצבאיות, תופיע מחר באשדוד

אופירא גלוסקא הייתה מהזמרות הבולטות ביותר בשנות ה-60 וה-70 כשהופיעה עם להקת הנח"ל. מחר היא תגיע לאשדוד ותופיע במרכז הקהילתי 'דקל' עם שירים נוסטלגיים של ארץ ישראל היפה

פורסם בתאריך: 12.9.22 11:59

     

מחר (שלישי) תתקיים במרכז הקהילתי 'דקל' באשדוד הופעה של אופירה גלוסקא, שכיכבה יחד עם כוכבי זמר נוספים ומוכרים בשנות ה-60 וה-70. גלוסקא הייתה מחברי להקת הנח"ל והופיעה יחד עם הלהקה בתכנית "קרנבל בנח"ל".

גלוסקא שרה דאז כסולנית, יחד עם מוטי פליישר- את הלהיטים "שלווה" (אבי קורן – יאיר רוזנבלום) ו"החיים היפים" (ירון לונדון – יאיר רוזנבלום), ועם 'הלהקה' את: "קרנבל בנח"ל" (לאה נאור – יאיר רוזנבלום), "בשמלה אדומה" (רותי ספרוני – יאיר רוזנבלום).
חבר הלהקה, נחום שגיא, הפך לימים לבעלה.

כפיר עוז בגיטרה ובשירה. צילום: זאב שטרן

כפיר עוז בגיטרה ובשירה. צילום: זאב שטרן

בין חברי הלהקה שאיתה הופיעה גלוסקא היו: דני סנדרסון, מירי אלוני, אלון אולארצ'יק, מאיר פניגשטיין, אלי מגן, עמוס טל שיר ועוד. הפריצה הגדולה של גלוסקא התרחשה בשנות ה־70, במהלכה השתתפה במספר רב של פסטיבלים, מופעים ותוכניות, והוציאה את אלבומה 'שירים לליהיא'. בשנים לאחר מכן המשיכה לתחזק קריירה מוזיקלית מצליחה, הוציאה עוד אלבומים רבים וטובים ומאז לא חדלה מהעשייה המוזיקלית.

במופע שיתקיים מחר, בתמיכת משרד התרבות והספורט, תופיע גלוסקא עם הלהיטים הגדולים ביותר של הלהקות הצבאיות, יחד עם יעקב נווה שיגיש משירי ארץ ישראל הישנה והטובה בשירה עם הציבור, וכפיר עוז שילווה אותם בשירה ובגיטרה.

יעקב נווה בשירי ארץ ישראל. צילום: טוני פיין

יעקב נווה בשירי ארץ ישראל. צילום: טוני פיין

המופע "שלום לך ארץ נהדרת" יום שלישי, 13.9 בשעה 19:00, מרכז קהילתי 'דקל', שד' רוטשילד 6,(רובע ט"ו) אשדוד. עלות כרטיס 20 שקלים.. לרכישה https://bit.ly/3JmfeL0 או בטלפון: 6452* שלוחה 2.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר