במרכז- הבמאי דניאל מלמד כהן מדריך את גל זהבי, מימין- השחקנית הילה עזריה. צילום: יאיר סבג
במרכז- הבמאי דניאל מלמד כהן מדריך את גל זהבי, מימין- השחקנית הילה עזריה. צילום: יאיר סבג

"מציג תמונה קשה על חייהם של בני הנוער": הסרט "הרוצח" שיצר נער מאשדוד הוקרן בהקרנת בכורה

השבוע נערכה הקרנת בכורה לסרט "הרוצח", סרטו הראשון שכתב וביים דניאל מלמד כהן, בן 18 מאשדוד, המדבר על מצוקותיהם של בני הנוער בישראל. מלמד-כהן: "הסרט מציג תמונה קשה אודות מורכבות חייהם של בני הנוער-אובדן דרך המלווה בסקס, סמים, אלכוהול, הפרעות אכילה ובעיות עם ההורים"

פורסם בתאריך: 6.9.22 21:31

     

אירוע ההקרנה של "הרוצח" נערך השבוע והיה למעשה הקרנת בכורה לסרטו הראשון של דניאל מלמד כהן בן ה-18 מאשדוד. ההקרנה הייתה רצופת התרגשות מצד עמיתיו של דניאל,  כולם חניכים בביה"ס למשחק 'ל'ארטיסט' (L'artist), בניהולו והדרכתו של לירן דוד.

את תסריט "הרוצח" כתב דניאל מלמד כהן, בוגר לארטיסט-ביה"ס למשחק במונארט מרכז תרבות, שזהו הסרט הראשון כאמור שהוא כותב ומביים. המשותף לעלילות הסרטים של בוגרי בית הספר הוא המרכיב החברתי, על בסיסו מתבקשים התלמידים לשקף בכתיבתם ובמשחקם סצנות המשקפות את הוויי חייהם המורכב ואת מצוקותיהם של בני הנוער בישראל.

מרכז מונארט. צילום: יח"צ

מרכז מונארט. צילום: יח"צ

עלילת הסרט עוסקת בחבורת נערים בני 17, הנחקרת על ידי כוחות הביטחון בעקבות רצח מזעזע של תלמידת בית הספר במהלך משלחת לפולין. החקירה שמנוהלת על ידי חוקר שב"כ, חוקרת את בני הנוער בגישה שאינה מתחשבת בגילם הצעיר, ובזמן שהחוקר לוחץ על הנקודות הרגישות של כל אחד ואחד מהם. במהלך החקירה עולה השאלה מה היה המניע לרצח התלמידה. סרט על רצח וסיפור חקירת נערים, שלימים יהפוך להיות סיוט חייהם. המעמסה הרגשית ושיטת החקירה גורמת להם להישבר ולצאת עם צלקת גדולה ואובדן גדול: אובדן התמימות.

דניאל מלמד כהן, תסריטאי ובמאי הסרט היה נרגש מההקרנה ומהתגובות החמות של הצופים. הוא סיפר כי "הסרט מציג תמונה קשה אודות מורכבות חייהם של בני הנוער-אובדן דרך המלווה בסקס, סמים, אלכוהול, הפרעות אכילה ובעיות עם ההורים. גולת הכותרת היא האירוע שטלטל חבורה וחברה שלמה – אובדן אמיתי של נערה. הסרט מתייחס לחברה כולה, נוגע בגבול בין החוק והצדק לבין מעמסת החיים המובילה לעיתים אל מחוץ לגבולות המקובלים. אני מקווה שנערים ובוגרים בכלל ייחשפו לסרט וירגישו שלפעמים לא כל הנוצץ זהב, שאנו כחברה נפתח את העיניים שלנו לסביבה וניצור כאן חברה חדשה וטובה יותר עבור כולם".

את דמותו של אדם דוידי, מגלם גל טבק (16), את דמותו של אייל שמעון מגלם אלון כהן (19), את דמותה של  גל אבירם מגלמת עזריה הילה (18), את דמותה של נעמה פז מגלמת עדי אטיאס (18), ואת דמותה של דנית גדעון מגלמת דניאל רובינשטין (16). בתפקיד החוקר: גל זהבי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר