ההצגה "חשמל באוויר". צילום: נורית מזרחי
ההצגה "חשמל באוויר". צילום: נורית מזרחי

לאן נעלם החשמל? הצגת ילדים המחנכת לאיכות הסביבה תעלה באשדוד

התיאטרון העירוני ברמוזה מארח הצגה הומוריסטית לילדים המחנכת לערכי סביבה. דוד שילמן, יוצר ההצגה: "שואף להגיע לכמה שיותר ילדים, ולהקנות להם הבנה והערכה של הטבע"

פורסם בתאריך: 19.7.22 07:05

     

ההצגה "חשמל באוויר" שייכת לתיאטרון "הסביבתרון" אותו הקים דוד שילמן, במטרה לחנך ילדים באמצעות התיאטרון על שמירה על איכות הסביבה ולהקנות להם ידע המותאם לגילם בנושא. "באמצעות הצגות הומוריסטיות בנושאי הסביבה השונים, אני מצליח לגרום להם לאהוב את הנושא", סיפר שילמן."מהניסיון הרב שלי, הבנתי שדרך בובות תאטרון, שירים, מוזיקה והומור, המסר 'שימרו על איכות הסביבה ועל כדור הארץ' מוטמע בדור העתיד. אני מאמין כי להומור יש את היכולת לפתוח את לב הצופה, ודרכו נצליח לחנך את דור העתיד לשמור על כדור הארץ", סיכם.

עלילת ההצגה "חשמל באוויר", גם היא כמובן בנושא איכות הסביבה, מוצגת בליצנות באמצעות שני אחים המתכננים מסיבת יום הולדת כהפתעה אחד לשני. בעיצומן של ההכנות החשמל כבה. הם מחליטים לצאת למסע קסום למציאת מקור החשמל, ומגלים שייצור החשמל גורר זיהום אוויר בלתי נסבל. כל יסודות הטבע נרתמים לזוג האחים כדי להצליח לייצר חשמל חלופי. האם למרות הכל יצליחו הילדים להקים את מסיבת ההפתעה? תגלו בהצגה. שחקנים: אלון הגני וענבל קדרון, בימוי: דוד שילמן, כתיבה: דוד שילמן וגד נבו, עיצוב בובות: טניה לוטן, עיצוב תלבושות ותפאורה, מוזיקה, תאורה והפקה: דוד שילמן.

ההצגה "חשמל באוויר". צילום: נורית מזרחי

ההצגה "חשמל באוויר". צילום: נורית מזרחי

ההצגה מיועדת לילדים בגילאי 5-10, ותעלה ביום שלישי ה-26.7.22 בשעה 18:00 בתיאטרון ברמוזה באשדוד. מחיר כרטיס בין 40-60 שקלים. רכישת בטלפון: 6452* שלוחה 2.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר