מיצג אורות בעיר אשדוד. צילום: מייק אדרי
מיצג אורות בעיר אשדוד. צילום: מייק אדרי

העיר באורות: מיצג אור קולי באשדוד בהשקעה של מיליוני שקלים

מיצג אורות מהפנט מוצג בעיר אשדוד בימים אלו ויפעל לאורך כל חופשת הקיץ. "מהלך חלוצי ופורץ דרך ובטוח שלא נראה כדוגמתו עד היום בערי ישראל״

פורסם בתאריך: 12.7.22 12:53

     

מיצג אורות מפעים במסגרת פרויקט "אורות אשדוד" מוצג בעיר אשדוד בימים אלו. המיצג הינו ביוזמת החברה לתיירות אשדוד, עיריית אשדוד, משרד התיירות, החברה הממשלתית לתיירות ובהשקעה של מיליוני שקלים.

המיצג מהפנט כל עובר, וכולל מסלול טיול אור-קולי שאורכו כ-800 מטרים, שעל הפקתו עמלו למעלה משנה וחצי. המיצג משלב מקרני לייזר של Epson ליצירות וידאו ארט, וידאו-מפינג, אפקטים של תאורה, מסכי מים והולוגרמות, כשהתוצאה הסופית יוצרת מיצג תיירותי מרהיב של אורות ואפקטים, שיפעל לכל אורכה של חופשת הקיץ. הוא פועל החל מהשעה 20:35 בכל יום חמישי ומוצאי שבת, ברחבת העירייה. בפארק אשדוד ים מופעל המיצג בשעה 21:15.

מיצג אורות בעיר אשדוד. צילום: מייק אדרי

מיצג אורות בעיר אשדוד. צילום: מייק אדרי

המסלול מתחיל בבניין העירייה, שם מככב מיצג על גבי המבנה שמספר את סיפור של העיר אשדוד, הים שלצידה, הנמל והרב גוניות המיוחדת של תושבי העיר. משם, אפקטים של אור מובילים את הקהל אל התחנה הבאה – מוזיאון מונארט, שם מוקרן מיצג מרהיב על קירות המבנה, של צלילה אל מעמקי הים. מצודת אשדוד ים הפכה במה לחיזיון אורקולי מרהיב ועוצמתי, אשר מוקרן על קירותיה המערביים של המצודה, ממש מול הים. בתום המיצג במוזיאון מוזמן הקהל לטייל לכיוון פארק ים אשדוד, כשהוא מלווה באפקטים של תאורה שמכוונים את דרכו, ושם לסיום הטיול כולו, ועל גדת האגם בפארק חווה הקהל את אחד משיאי המיצג – חגיגת וידאו ארט על מסך מים ענק, שמשולב עם מזרקת מים משודרגת.

מיצג אורות בעיר אשדוד. צילום: מייק אדרי

מיצג אורות בעיר אשדוד. צילום: מייק אדרי

״המהלך של עיריית אשדוד שקידם עופר דרי, מנכ״ל החברה לתיירות אשדוד, הוא מהלך חלוצי ופורץ דרך ובטוח שלא נראה כדוגמתו עד היום בערי ישראל״, אומר אסף שם-טוב, מנכ״ל משותף והמנהל הטכני של AVS, מגופי ההפקה הגדולים והמובילים בישראל, שעומדים מאחורי לא מעט אירועי הקרנות ענק. ״יש כאן מהלך אמיץ שמפגיש את התיירים הצפויים והתושבים עם כמה מוקדים שונים של התרחשות והחלוציות היא לא בהיקף, אלא גם בביצוע, ביישום בשטח ובתכנים הקריאטיביים עליהם היה אחראי ג׳קי בכר״. שם-טוב מספר כי האתגר הטכנולוגי היה גדול וכלל התמודדות עם תצוגות קבע באוויר הפתוח – כך שיצטרכו לשרוד בכל תנאי מזג אוויר, עם התאמות לשטח עירוני על כל המשתמע מכך, עם שאלות שמע ותאורה וכמובן הקרנה.

מיצג אורות בעיר אשדוד. צילום: מייק אדרי

מיצג אורות בעיר אשדוד. צילום: מייק אדרי

״מותגים שרותמים לצידם את הכוח של הטכנולוגיה החווייתית, זו שיוצרת זיכרונות ויזואליים ששורדים זמן רב מצליחים יותר״, אומר יעקב (קובי) כהן, מנהל תחום ההקרנה בחברת Epson ישראל. ״גופים רבים, ביניהם עיריות, הבינו את המגמה הזו וביותר ויותר מקומות, ממרכזי מבקרים, מוזיאונים, אתרי נופש, דרך אירועי ענק ציבוריים ועד למקומות בילוי ואירוח, ניתן לראות כי נעשה שימוש בטכנולוגיה שמסייעת ליצור חוויה״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר