כי האדם עץ השדה?

צפו: על אף מחאת התושבים – העצים בשדרות הרצל נכרתו

הירוק היום ירוק פחות: הבוקר נכרתו העצים המיתולוגיים של שד' הרצל במסגרת העבודות בפרויקט הגל הירוק. בעירייה הגיבו: "העירייה לא עשתה שום פעולה לפני שבחנה את כל האפשרויות"

פורסם בתאריך: 24.10.17 19:46

     

הבוקר גדעה העירייה שורה של עצי מכנף יפים לאורך שד' הרצל. זאת במסגרת העבודות של מיזם התחבורה הירוקה – מונח שמקבל כעת משמעות אירונית. מה שעוד מחדד את זה הוא שבמקום בעמדו העצים מתכוונים כנראה לסלול שביל לרוכבי אופניים. נשאלת השאלה, אי אפשר היה להשאירם ולבנות סביב?

כפי שדיווחנו לכם, במסגרת תכנית התחבורה ירוקה (REWAY) החליטה עיריית אשדוד על עיקרת העצים אשר נמצאים בשד' הרצל. בתגובה להחלטה- תושבי העיר פתחו בהחתמה על עצומה שמבקשת למנוע זאת. "מדובר בעצים בני 20 שנה שהפכו לנוף קבוע ומוכר לכל תושבי רובע סיטי באשדוד", נכתב בעצומה.

פנינו לעיריית אשדוד ושם מסרו: "העצים על שדרות הרצל לא יכולים להישאר על הציר בשל שורשיהם אשר מתלפפים סביב התשתיות וגורמים להם נזק. עיריית אשדוד בחנה אפשרות להעתיק את העצים למקום אחר אך אנשי המקצוע קבעו כי כל פעולה להוצאת העץ הספציפי הזה תביא למותו. העירייה לא עשתה שום פעולה לפני שבחנה את כל האפשרויות ובמקביל זכה המהלך לליווי ולאישור של הקק"ל אשר בחן בעצמו את כל החלופות ולאחר שמצא כי זו הדרך הטובה ביותר לטיפול בעצים נתן את אישורו למהלך.
יחד עם זאת, העירייה בוחנת ביצוע נטיעות של עצים בוגרים באזור על מנת לתת צל מיידי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר