יוני קריספין

דובר ארגון הנהגים, יוני קריספין מאשדוד עוכב לחקירה; בארגון תוקפים: "זה פוליטי"

דובר ארגון הנהגים והנהגות עוכב לחקירה הערב על ידי המשטרה. מהארגון נמסר: "בר לב עוזר למיכאלי לדכא את המחאה באלימות". במשטרה אומרים כי הוא הצית אש ליד התחנה המרכזית

פורסם בתאריך: 19.6.22 21:23

     

הערב עוכב לחקירה דובר ארגון נהגי ונהגות האוטובוסים, יוני קריספין, על ידי משטרת אשדוד בעקבות מחאות ארגון האוטובוסים ביום שישי בעיר.

כזכור, ביום שישי התקיימה מחאה של נהגי אוטובוסים ששבתו במשך שעתיים ואף הבעירו צמיגים ליד התחנה המרכזית.

"ראשי מפלגת הפועלים עוצרים מפגינים על לא עוול בכפם", נמסר מההסתדרות הלאומית, "לא מספיק שמתעללים בנהגים – עכשיו השרה גם מתעללת במפגינים".

מארגון נהגי ונהגות האוטובוסים נמסר: "נחצה הערב קו אדום, בר לב מסייע למיכאלי לדכא באלימות מחאה צודקת של נהגי האוטובוסים. מדובר בצעד אפל שמזכיר משטרים חשוכים. דובר ארגון הנהגים נעצר על רקע פוליטי. מי שחושב שמעצר ישתיק אותנו, יקבל מחאה שתעצור את המדינה".

צילום: ארגון הנהגים, ההסתדרות הלאומית

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל מאפשרת את חופש הביטוי והמחאה לכל אדם כל עוד הדבר נעשה במסגרת החוק, תוך איזון ושמירה על סדר הציבורי ושגרת חיי האזרחים. במחאה שהתקיימה בסוף השבוע בעיר אשדוד, על אף שנערך שיח עם המארגנים במטרה לאפשר את קיום המחאה, הם בחרו לפעול בניגוד לחוק, ולהפר את הסדר הציבורי תוך חסימת צירי תנועה והבערת אש במתחם התחנה המרכזית בעיר. אלו שזוהו ע"י המשטרה כמי שפעלו בניגוד לחוק, עוכבו לחקירה שבסיומה שוחררו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר