הרב חנוך טרויבע
הרב חנוך טרויבע

"זה עלילות שווא": נסגרו תיקי החקירה נגד ראש הכולל שהיה חשוד במעשים מגונים

לפני למעלה משנה נעצר הרב חנוך טרויבע, ראש כולל "אוהל יוסף" באשקלון, בחשד לביצוע מעשים מגונים באברכים שלמדו בכולל. התיק הזה ועוד תיק נוסף בגין מעשים מגונים נסגרו שניהם. "עצרו אותי ללא עוול בכפי", הוא אומר

פורסם בתאריך: 16.6.22 17:24

     

פרקליטות מחוז דרום סגרה שני תיקי חקירה בגין עבירות מין שנפתחו כנגד הרב חנוך משה טרויבע. מי שבמשך שנים ארוכות כיהן בתפקיד ראש כולל "אוהל יוסף", אחד הכוללים הידועים והוותיקים באשקלון, שנוסד על ידי רב העיר דאז, הרב יוסף בלוי ז"ל.

הרב טרויבע, בשנות ה-60 לחייו, הוא חסיד בעלזא המתגורר באשדוד. הוא אב ל-11 ילדים ולפני כשלוש שנים הוא התאלמן.

כולל "אוהל יוסף" באשקלון

כולל "אוהל יוסף" באשקלון

לפני כשנה וחצי הוגשה נגדו תלונה במשטרה על מעשים מגונים באברכים שלמדו בכולל שלו. הרב טרויבע נעצר ומעצרו אף הוארך בכמה ימים.

הרב טרויבע טען לחפותו כל הזמן והתיק הזה נסגר לבסוף מחוסר ראיות, על ידי הפרקליטות. "אנשים רצו להעליל עליי עלילות שווא", אומר הרב טרויבע ומוסיף: "עצרו אותי ללא עוול בכפי, איזה חילול השם עשו פה. אבל הכל משמים, כפרת עוונות".

הרב טרויבע טען כי מי שעומד מאחורי התלונה הזאת הוא רב אחר מאשקלון שכנגדו הגיש הרב טרויבע תלונה במשטרה על הדחת עדים לשקר.

בנוסף, נפתח תיק נוסף על חשדות דומים נגד הרב טרויבע. כאשר בחודש דצמבר 202, הוגשה נגדו תלונה במשטרה, מצד בחור נשוי המתגורר בסמיכות אליו. הבחור טען כי הרב טרויבע ביצע בו מעשים מגונים בביתו. במקרה הזה הרב טרויבע פנה לבית המשפט בבקשה להוציא צו הרחקה לבחור בטענה כי איים עליו וניסה לסחוט אותו.

בסופו של דבר בית המשפט הוציא צו הרחקה לשניהם זה מזה מבלי שאיש מהם מודה בטענות של השני. גם תיק החקירה הזה נסגר, אך מחוסר אשמה.

משרדי פרקליטות מחוז דרום. צילום דוברות משרד המשפטים

בינתיים, הרב טרויבע הגיש תביעה נגד כולל "אוהל יוסף" שפיטר אותו לבית הדין האזורי לעבודה בטענה כי לאחר מעצרו הוא פוטר ללא שימוע וללא הזכויות המגיעות לו. התביעה בגובה של למעלה מ-400 אלף ש"ח.

מנגד, ראש הכולל הרב יעקב דב "דודו" בלוי הגיש תביעה נגד הרב טרויבע על לשון הרע בטענה כי הפיץ דברים בגנותו. שני התיקים הללו עדיין מתנהלים בבית המשפט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר