יצירתו של האמן תומר קאפ
יצירתו של האמן תומר קאפ

הכניסה חופשית: תערוכת אמנות ייחודית במוזיאון אשדוד

מוזיאון אשדוד יציג במוצאי שבת הקרובה תערוכה ייחודית לחובבי האמנות, בה יציגו צילומים, ציורים, וגם מוזיקה

פורסם בתאריך: 16.6.22 15:56

     

מוזיאון אשדוד לאמנות יציג בשבת הקרובה מספר תערוכות של יוצרים שונים מתחומי האמנות – צילום, ציור ומוזיקה. זוהי הזדמנות עבור חובבי האמנות, להגיע ולהתרגש מאמנות ישראלית, הפתוחה לקהל הרחב וללא תשלום.

בין התערוכות שיוצגו במוזיאון, תוצג התערוכה "לונלי פלאנט", בהשתתפות האוצרת אנה ים, שתשוחח עם האמנים יובל חי, איתי איזנשטיין ואיל פריד. התערוכה 'לונלי פלאנט' מציגה חמישה צלמים ישראלים עכשוויים. בתערוכה משתתפים הצלמים איתי אייזנשטיין, יובל חי, דנה לב לבנת, אייל פריד ואתי שוורץ.

דנה לב לבנת-מתוך לונלי פלנט

דנה לב לבנת-מתוך לונלי פלאנט

התערוכה "לקראת ערב, צלו של העץ ארוך יותר", של האמן והצלם תומר קאפ, באמצעות אוצרת התערוכה: רוני כהן בנימיני, תציג את תערוכת היחיד של האמן, המעוגנת בביוגרפיה האישית שלו כבן לאב ממוצא קמבודי שנעקר ממולדתו ולאם ישראלית ממוצא מרוקאי. תומר קאפ הוא הזוכה הראשון ב"פרס ישראל מקוב" לזכר נירה רעייתו במוזיאון אשדוד לאמנות. הפרס, מיועד לתמיכה בתערוכת יחיד מוזיאלית ראשונה לאמן ולהפקת קטלוג נלווה. תערוכה זו מאגדת לראשונה מכלול של עבודותיו מן העשור האחרון.

יצירתו של האמן תומר קאפ

יצירתו של האמן תומר קאפ

התערוכה "דיסטורשן" של היוצר מיכאל רורברגר, באמצעות האוצרת: יעל כץ בן שלום, תתקיים גם היא במוצ"ש, ותציג אפקט רוקיסטי של נגינה בגיטרה חשמלית בעומס־ יתר באמצעות מגבר המכונה "תיבת אפקט" המעוות את הצליל. האמן מיכאל רורברגר זוהי תערוכה מוזיאלית ראשונה לרורברגר, המפגישה אותנו עם העולם שלו הנע בין ציור, צילום, מוסיקה, כתיבה, ארכיאולוגיה.

מיכאל רורברג-מדריד 1996-מתוך דיסטורשן

יצירתו של מיכאל רורברג-מדריד 1996-מתוך דיסטורשן

גם התערוכה "מבטים על המקום" תתקיים בערב התערוכות הקרוב. זוהי תערוכה קבוצתית מאוסף ישראל מקוב, באמצעות האוצרת הדסה כהן. תערוכה זו מקבצת עבודות של אמנים ואמניות, בני דורות וסגנונות שונים, לקשת מבטים על הנוף והמקום. היא בוחנת את המקומיוּת כערך משתנה בשיח הזהוּת הישראלי, המְעבד עדיין היבטים שונים של נדודים, גלוּת וזרוּת, עקירה ופליטוּת. שיתוף פעולה של מוזיאון אשדוד לאמנות עם האספן ישראל מקוב הוליד סדרה של תערוכות, שיוצגו בגלריית האוסף של המוזיאון. אוסף האמנות ע"ש נירה מקוב ז"ל הוא אוסף פעיל ודינמי, שאופיו מתגבש ביחס לשדה האמנות הישראלי העכשווי.

התערוכה תתקיים ביום שבת, 18 ביוני 2022 בשעה 11:30, במוזיאון אשדוד לאמנות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר