רגע התקיפה
רגע התקיפה

אישום: תקפו ופצעו חייל בחופשה כי דיבר בקול בבית קפה באשדוד. צפו בתקיפה

שני צעירים מאשדוד נאשמים כי תקפו וגרמו לפציעתו של חייל בחופשה בגלל אירוע שבו החייל דיבר בקול בבית קפה בסטר סנטר באשדוד. צפו בתיעוד התקיפה

פורסם בתאריך: 2.6.22 21:58

     

בשבוע שעבר, ביום שלישי בשעת לילה שהו שני חברים צעירים, אחד מהם חייל בחופשה, בבית קפה ארומה במתחם הסטאר סנטר בעיר אשדוד יחד עם חברים נוספים. בזמן שהם ישבו שם, ביקשה עובדת בית הקפה מהם להיות שקטים שכן שוחחו בקול רם, אז אחד מהם אמר "בוודאי", ובהמשך השיחה אף אמר סליחה לעובדת בית הקפה על הרעש שהם עשו.

מיד לאחר מכן, הגיעו שני צעירים מאשדוד, עידו איטה (19) ויוסף חדד (21) וישבו בשולחן שבסמוך. איטה אמר לצעירים שישבו שם: "אתם תהיו בשקט!" ואחד מהם ענה לו: "כן כפרה". בהמשך, שוב אמר להם איטה להיות בשקט והחייל ענה: "אנחנו נחיה בשקט". איטה השיב לו: "יופי אז תהיו בשקט" והחייל ענה לו "יופי".

על פי כתב האישום שהוגש נגד איטה וחדד ע"י מפקח אביב חננאל מחטיבת התביעות המשטרתית בלכיש, מיד ובתגובה לתשובתו של החייל, אמר לו איטה תוך שהוא מתקרב אליו בצורה מאיימת: "בוא, בוא רגע, בוא… קום שניה קום, בוא שנייה בוא". בינתיים אחד מחבריו של איטה קרא לו והוא התרחק. ואז איטה וחדד מתקרבים שניהם לחייל כאשר איטה מחזיק בידו כיסא ומנסה לתקוף את החייל, אבל אחד מחבריו תפס את הכיסא ועצר זאת. בינתיים חדד התקרב אליו והצמיד את ראשו לראשו של החייל ואז נגח בו והיכה אותו בפניו. מיד קמו והפרידו ביניהם.

צפו בתיעוד התקיפה:

בינתיים חבריהם של החייל ושל חברו הלכו לביתם והם נותרו לבד בבית הקפה, בהמשך הם יצאו משם לבדם אך איטה, חדד ואדם נוסף הלכו אחריהם כאשר איטה משליך סיגריה בוערת לכיוונו של החייל.

בשלב הזה קרא חדד לחייל להסתובב ואז הם התנפלו עליהם יחד, כאשר חדד מכה את החייל באגרוף לפנים וחבריו מצטרפים ומכים את החייל שנפל על הרצפה וגם את חברו. למרות שהוא שכב על הרצפה, הם היכו אותו באגרופים ובבעיטות בכל חלקי גופו. בשלב כלשהו, הם שלפו כלי חד וחצכו את החייל וגרמו לו ללפציעה באורך של 30 ס"מ.

הפציעה שנגרמה לחייל

הפציעה שנגרמה לחייל

לאחר שהחייל התלונן על כך במשטרה, המשטרה עצרה את איטה וחדד ולקחה אותם לתחנת המשטרה. בחקירתו הודה איטה בחלק מהאלימות, אך הכחיש כי דקר, או החזיק סכין. אך אמר במשטרה: "אם היה לי סכין הייתי דוקר אותו, אבל אני לא מחזיק סכינים. אם היה לי סכין הייתי ישר דוקר אותו. וגם איזה בן אדם יסתובב עם סכין בכיס אולי בביצים".

התפרים שנעשו לחייל

התפרים שנעשו לחייל

חדד בחקירתו הודה כי היכה, אך הכחיש קשר לסכין והסביר את הרקע: "זה עצבן אותי שהוא דיבר בתת רמה לבחורה שבסך הכל ביקשה לשבת בשקט". וכאשר נשאל אם הוא תכננן להרביץ הוא השיב: "לא רציתי להרביץ לו מול אנשים ויש מצלמות. בסוף יש מצלמות איפה שהרבצתי ורואים שלא דקרתי".

השניים נאשמים בעבירות של פציעה, חבלה ותקיפה. לצד כתב האישום הוגשה נגדם גם בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

פקד יואב בונה, קצין החקירות במשטרת אשדוד: "מדובר במעשה אלימות חמור בו תקפו ודקרו החשודים חייל בחופשה וגרמו לו לפציעה, וכל זאת על רקע סירובו להנמיך את קולו בזמן שדיבר עם חברים בסניף ארומה בעיר. מעשה בריונות לשמו, ותקיפה שיכולה היתה באותן הנסיבות להסתיים בחבלה חמורה יותר. תחנת אשדוד פתחה בחקירה ובזמן קצר הצליחה לאתר את זהות החשודים ולעצור אותם. בתום חקירה מאומצת הוגש היום כתב אישום המייחס להם תקיפה בצוותא וגרימת חבלה. לאלימות בכלל וכמו זו שהופנתה כלפי חייל צה"ל בפרט תהיה אפס סובלנות מצד משטרת ישראל, ונמשיך לעשות הכל כדי לצמצם את תופעות הפשיעה ולהביא את העבריינים לדין".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר