זירת הרצח ברחוב ההגנה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח ברחוב ההגנה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

על רקע הרצח באשדוד: חברת המועצה אלמוזלינו-רייז תכנס את הוועדה למניעת אלימות

פורסם בתאריך: 17.5.22 12:55

     

אתמול בוצע רצח מזעזע באשדוד – על פי החשד סרגיי ביטיוקוב חנק למוות את בת הזוג שלו לובוב פוטכין. עוד התברר כי בעבר הגישה פוטכין שתי תלונות למשטרה, שאחת מהן אף הביאה להארכת מעצרו של ביטיוקוב, אלא שהיא חזרה בה מהתלונות והתיקים נסגרו על ידי הפרקליטות.

על רקע האירוע הזה הודיעה חברת המועצה אורית אלמוזלינו-רייז המכהנת גם כיו"ר הוועדה הסטטוטורית למניעת אלימות כי היא מתכוונת לכנס את הוועדה בדחיפות, "יחד עם כל הגורמים המקצועיים בעירית אשדוד ומשטרת אשדוד למגר את תופעת האלימות, אכנס בדחיפות את הוועדה בשיתוף עם סימונה מורלי מנכלית מהות על מנת שנתחקר את הארוע וכיצד ניתן ללמוד ממנו על מנת למנוע מקרים אחרים. אנו עוסקים במיגור התופעה הארורה במשך כל השנה, ותמרורי האזהרה לגברים אלימים ניצבים ברחבי העיר בפרסום חוצות", כתבה אלמוזלינו-רייז.

אלמוזלינו רייז. צילום: דודו קקון

אלמוזלינו רייז. צילום: דודו קקון

עוד הוסיפה: "אני קוראת לכל הנשים שמרגישות מאוימות לפנות למרכז למניעת אלימות בראשות עו"ס קטי אליאב. אני קוראת לכל הגברים שמרגישים מתח, עצבים ולחץ. גם אתם לא לבד ומוזמנים לפנות למרכז למניעת אלימות או לתאגיד העירוני מהו"ת בו אנו עורכים סדנאות לגברים בלבד, על מנת לפרוק את קשיי היום ולקיים שיח דיסקרטי במעגלי גברים".

אמצעי יצירת קשר לנפגעי אלימות

היא אף הוסיפה קריאה לכלל הציבור: "מניעת אלימות מתחילה בתוכנו. בואו נשים לב ונצא מהאדישות. שמעתם צעקות רמות מהשכנים? ראיתם סימני אלימות על חברה? בבקשה תדווחו ותעודדו פנייה למרכזי סיוע".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר