סרגיי ביטיוקוב בבית המשפט
סרגיי ביטיוקוב בבית המשפט

חשד בבגידה וחנק למוות: תושב אשדוד הודה ושחזר את רצח בת זוגו

סרגיי ביטיוקוב מאשדוד, הוא החשוד ברצח בת זוגו, לאחר שחשד כי היא בוגדת בו. בשנת 2015 היא התלוננה נגדו פעמיים במשטרה וחזרה בה והתיקים נגדו נסגרו. מעצרו הוארך היום בשישה ימים

פורסם בתאריך: 17.5.22 11:59

     

אתמול בצהריים התרחש רצח מזעזע בדירה ברחוב ההגנה באשדוד – סרגיי ביטיוקוב בן 52 מאשדוד, חנק למוות את בת הזוג שלו, לובוב פוטכין. לאחר הרצח הוא התקשר לחבר שלו וסיפר: "הרגתי את לובוב פה בדירה". החבר התקשר מיד למשטרה ולכוחות ההצלה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, בדקו את גופת האישה, בשנות ה-50 לחייה, שעליה נמצאו סימני אלימות וקבעו את מותה במקום.

ביטיוקוב, בן הזוג שלה מזה מספר שנים, נמלט מהזירה אך אותר על ידי השוטרים תוך זמן קצר. הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד ושם הודה כי רצח את בת הזוג שלו מאחר שחשד בה שהיא בוגדת בו. לאחר חקירתו הוא נלקח שוב לדירה בה התגוררו ושחזר את מעשה הרצח.

זירת הרצח ברחוב ההגנה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זירת הרצח ברחוב ההגנה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשנת 2015 המנוחה אף הגישה נגד ביטיוקוב שתי תלונות בתחנת המשטרה. בשתיהן היא התלוננה נגדו על אלימות ובאחד התיקים אף הוארך מעצרו בשלושה ימים. אלא שזמן קצר לאחר מכן, חזרה בה פוטכין מההאשמות שלה נגדו וטענה כי היא בדתה אותם.

שני התיקים הועברו לעיון הפרקליטות, אלא שלאור ממצאים בתיק ולאור חזרתה של פוטכין מהתלונות נגדו הוחלט לסגור אותם.

הבוקר הובא ביטיוקוב להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון, שם הוחלט על הארכת מעצרו בשישה ימים.

עו"ד אלכסי גלפגט מהסניגוריה הציבורית שמייצג את החשוד ברצח בת זוגו: "מדובר באדם שמתמודד עם התמכרות לאלכוהול. הוא משתף פעולה עם החוקרים באופן מלא. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה".

ארגון משפחות נרצחים ונרצחות התייחסו לקמרה ואמר כי מדובר ב"מחדל חוזר ובלתי נסלח". יו"ר הארגון לרה צינמן מציינת כי "אתמול נמסר שליובוב חזרה מתלונתה שהגישה נגד בן זוגה בשנת 2015, לכן התיק נסגר. מדובר במחדל מכעיס ומקומם. הרי ידוע שלב האישה הרחמנייה מתרכך והיא מסירה לעתים את תלונתה תחת הלחץ הפסיכולוגי החזק של הגבר האלים. זאת הסיבה שחייבים לבצע הערכת מסוכנות לגבר הפוגע".

חוקרי המשטרה בסמוך לזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

חוקרי המשטרה בסמוך לזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

"אסור לסגור תיקים בסיטונות רק על סמך ביטול התלונה ולהפסיק במעקב אחרי מעשי האלימות שהאישה סופגת, שהרי פעם אחר פעם התוצאה הרת אסון", אומרת צינמן ומדגישה כי "אסור גם שאלכוהוליזם של הרוצח ישמש לו כנסיבה מקלה בהגשת כתב אישום ובעונש".

עוד הוסיפו בארגון ואמרו "לבנו עם בתה של ליובוב ז"ל מנישואיה הקודמים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר